دانلود سریال
Boy Swallows Universe پسری که جهان را قورت داد

278 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 15292
10
/
8
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Boy Swallows Universe با زیرنویس فارسی (پسری که جهان را قورت داد)
دانلود سریال Boy Swallows Universe با زیرنویس فارسی (پسری که جهان را قورت داد)

خلاصه سریال پسری که جهان را قورت داد 2024

الی بل در اتاقی زیر خانه اش در دهه 1980 بریزبن، استرالیا، به یک تماس تلفن قرمز پاسخ می دهد و سفری را آغاز می کند که قبل از پایان دادن به آن، قلبش را خواهد شکست.

 

سریال پسری که جهان را قورت داد

 

عوامل سریال پسری که جهان را قورت داد 2024

سریال Boy Swallows Universe یک مجموعه تلویزیونی کوتاه محصول کشور استرالیا است که برای نتفلیکس ساخته شده است و بر اساس رمانی نیمه اتوبیوگرافیک به همین نام اثر ترنت دالتون ساخته شده است.  این داستان که توسط اندرو میسون و تروی لوم تهیه شده و توسط جان کولی نوشته شده است، حول محور الی بل، جوانی از طبقه کارگر می چرخد ​​که برای نجات مادرش از خطر وارد دنیای اموات بریزبن می شود. در این سریال فلیکس کامرون در نقش الی بل 13 ساله، زک برگس در نقش الی بل 17 ساله، لی تایگر هالی در نقش آگوست "گاس" بل، برادر الی، تراویس فیمل در نقش لایل اورلیک، الی سایمون بیکر در نقش رابرت بل و فیبی تونکین در نقش فرانسیس بل، مادر گاس و الی به ایفای نقش می پردازند. حقوق اقتباس تلویزیونی رمان Boy Swallows Universe اثر ترنت دالتون توسط Brouhaha Entertainment، Anonymous Content و Chapter One خریداری شد. در 4 مارس 2022، اعلام شد که یک سریال محدود 8 قسمتی به سفارش نتفلیکس با تهیه کنندگان اندرو میسون و تروی لوم از Brouhaha Entertainment، سوفی گاردینر از فصل اول و کری کوهانسکی-رابرتس و توبی بنتلی از محتوای Anonymous ساخته شده است. در 31 آگوست 2022 مشخص شد که فلیکس کامرون نقش شخصیت اصلی، الی بل و دیگر بازیگران اصلی شامل لی تایگر هالی، تراویس فیمل، سایمون بیکر، فیبی تونکین، برایان براون، آنتونی لاپاگلیا و سوفی وایلد را ایفا خواهد کرد.  کریستوفر جیمز بیکر، دبورا میلمن، بن اوتول و دیگران نیز نقش هایی را ایفا کردند. فیلمبرداری اصلی این مجموعه در آگوست 2022 با شروع فیلمبرداری در بریزبن آغاز شد. خانه ای در Beenleigh برای خانه Lyle و Frankie استفاده شد در حالی که خانه رابرت در Wavell Heights قرار داشت.

 

سریال Boy Swallows Universe

 

عملکرد سریال Boy Swallows Universe 2024

در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes این فیلم بر اساس نقد 11 منتقد، امتیاز تایید 82 درصد را به این مجموعه می دهد. برای دانلود سریال Boy Swallows Universe 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. لوک باکمستر در حال بررسی سریال برای The Guardian به آن چهار ستاره از پنج امتیاز داد. دانلود سریال Boy Swallows Universe 2024 به طرفداران ژانر درام و ماجراجویی پیشنهاد می شود. کایلی نورثور در نقد سریال برای The Sydney Morning Herald، این سریال را پنج ستاره از پنج ستاره ارزیابی کرد، "همانطور که در کتاب، خلق و خوی طناب زنی بین ناامیدی و خوش بینی کودکانه است؛ زندگی برادران بر اثر ضربه روحی شکل گرفته است، اما این پراکنده است. داستان مملو از طنز و گرمای بسیار است، حتی برای بزرگسالانی که آنها را ناامید کرده اند.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.