دانلود سریال
The Bequeathed میراث خانوادگی

292 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1418
10
/
6.4
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Bequeathed به همراه زیرنویس فارسی بدون سانسور - میراث خانوادگی
دانلود سریال کره ای The Bequeathed به همراه زیرنویس فارسی بدون سانسور - میراث خانوادگی

خلاصه سریال میراث خانوادگی 2024

پس از مرگ عمویش، یون سو-ها قبر خانوادگی آنها را از عموی مرحومش به ارث می برد. از آن زمان، یون سئو ها درگیر برخی از حوادث ناگوار می شود. او یک برادر ناتنی کوچکتر به نام کیم یونگ هو دارد که او را در سردرگمی بیشتر قرار می دهد. در همین حال، کارآگاه چوی سونگ جون مشکوک است که حوادث اخیر در دهکده مربوط به قبر خانوادگی یون سو-ها باشد. او بیشتر تحقیق می کند. در ایستگاه پلیس، چوی سونگ جون با پارک سانگ مین رابطه خصمانه ای دارد. او رئیس گروه کارآگاهی است که چوی سونگ جون در آن کار می کند. به دلیل موردی که در گذشته اتفاق افتاده است، رئیس او نسبت به چوی سونگ جون احساس حقارت و حسادت دارد.

 

عوامل ساخت سریال میراث خانوادگی 2024

سریال The Bequeathed (کره ای: 선산) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش در ژانر مهیج و راز آلود محصول کشور کره جنوبی است که توسط یون سانگ هو، نویسندگی یون، مین هونگ نام و هوانگ یون یونگ، کارگردانی مین و با بازی کیم هیون جو، پارک هی سون، پارک بیونگ یون و ریو کیونگ سو ساخته شده است. سریال The Bequeathed بر اساس وبتون به همین نام توسط کانگ ته کیونگ ساخته شده است. سریال کره ای میراث خانوادگی در 19 ژانویه 2024 در نتفلیکس در مناطق منتخب منتشر شد. در این سریال بازیگرانی چون کیم هیون جو در نقش یون سوها، پارک هی سون در نقش چوی سونگ جون، پارک بیونگ یون در نقش پارک سانگ مین و ریو کیونگ سو در نقش کیم یونگ هو هنرنمایی می کنند. در اکتبر 2022، کیم هیون جو، پارک هی سون، پارک بیونگ یون و ریو کیونگ سو برای ایفای نقش های مختلف برای سریال نتفلیکس The Bequeathed انتخاب شدند که توسط کارگردان یون سانگ هو ساخته و نوشته شده است. این سریال توسط Wow Point، یک شرکت تولید محتوای جهانی و RedPeter Films، یک شرکت فیلم که فیلم هایی مانند شبه جزیره، کودک دیگری، تولد، روان حرکتی و قطار به بوسان را ساخته است، تولید شده است. در دسامبر 2023، اعلام شد که کارگردان مین هونگ نام که در فیلم قطار به بوسان به یون کمک کرد، قرار است اولین کار کارگردانی خود را که توسط یون به همراه مین و هوانگ یون یونگ نوشته شده بود، آغاز کند.

 

عملکرد سریال The Bequeathed 2024

این سریال به طور انحصاری در نتفلیکس در 19 ژانویه 2024 منتشر شد. برای دانلود سریال The Bequeathed 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. وقتی نوبت به داستان می رسد پیچیده و بهم ریخته است. این قطعاً سریالی است که می توانم بگویم قبلاً هرگز شبیه آن را ندیده بودم و نمی گویم از اتفاقی که در طول این سریال کوتاه رخ داد ناراضی بودم، اما سرعت آن در نیمه اول آنقدر کند است که به نظر می رسید زمان کش می آید. دانلود سریال The Bequeathed 2024 به طرفداران سریال کره ای ژانر ماجراجویی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.