دانلود سریال
The Essex Serpent مار اسکس

460 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7286
10
/
6.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Essex Serpent با کیفیت بالا به همراه زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال The Essex Serpent با کیفیت بالا به همراه زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال The Essex Serpent

مار اسکس، بیوه لندنی کورا سیبورن را دنبال می کند که برای بررسی گزارش های مربوط به یک مار افسانه ای به اسکس نقل مکان می کند.  او پیوند شگفت انگیزی از علم و شک و تردید با کشیش محلی ایجاد می کند. هنگامی که فاجعه رخ می دهد، مردم محلی او را به جذب این موجود متهم می کنند.

 

سریال The Essex Serpent

 

عوامل ساخت سریال The Essex Serpent

سریال مار اسکس یک مینی سریال در ژانر درام دوره ای و عاشقانه گوتیک محصول بریتانیا است. این سریال در سال ۲۰۲۲ بر اساس رمانی به همین نام اثر سارا پری است.  این سریال توسط آنا سایمون به کارگردانی کلیو بارنارد نوشته شد و کلر دینز و تام هیدلستون در نقش های اصلی بازی کردند. اولین نمایش آن در Apple TV+ در 13 مه 2022 انجام شد. در این سریال بازیگرانی همچون کلر دینز در نقش کورا سیبورن، تام هیدلستون در نقش ویل رانسوم، فرانک دیلان در نقش لوک گرت، کلمنس پوسی در نقش استلا رانسوم و هیلی اسکوایرز در نقش مارتا هنرنمایی می کنند. در آگوست 2020، گزارش شد که اپل سفارش مستقیم سریال The Essex Serpent را به See-Saw Films داده است. هنگامی که The Essex Serpent در آگوست 2020 اعلام شد، کیرا نایتلی قرار بود نقش اصلی کورا و همچنین تهیه کننده اجرایی را ایفا کند، اما در اکتبر 2020، او تصمیم گرفت به "دلایل خانوادگی" پروژه را ترک کند. در فوریه 2021، کلر دینز برای بازی در نقش کورا به جای نایتلی قرارداد امضا کرد. تام هیدلستون ماه بعد به بازیگران پیوست. در ابتدا انتظار می رفت که فیلمبرداری در اواخر نوامبر 2020 قبل از خروج نایتلی از سریال آغاز شود. فیلمبرداری The Essex Serpent در فوریه 2021 در تعدادی از مکان‌های اسکس و همچنین در سراسر لندن، از جمله میدان گوردون در بلومزبری آغاز شد. فیلمبرداری این سریال در هفته 27 ژوئن 2021 به پایان رسید.

 

سریال مار اسکس

 

عملکرد سریال مار اسکس 2024

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes این سریال بر اساس نقد 41 منتقد، امتیاز تایید 76% را با میانگین نمره 7.1 از 10 بدست آورد. دانلود سریال The Essex Serpent 2024 به طرفداران ژانر عاشقانه گوتیک پیشنهاد میشه. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «اسرپنت اسکس که با اجراهای گزنده و محیط پیچیده متمایز است، یک رمان عاشقانه گوتیک است. برای دانلود سریال The Essex Serpent با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این مینی سریال برای دو جایزه انجمن سلطنتی تلویزیون سلطنتی برای دستاوردهای برجسته، یکی برای طراحی - عنوان ها و دیگری برای مدیریت تولید نامزد شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.