دانلود سریال
Monsieur Spade مسیو اسپید

440 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4574
10
/
6.9
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Monsieur Spade بدون سانسور با زیرنویس فارسی (موسیو اسپید)
دانلود سریال Monsieur Spade بدون سانسور با زیرنویس فارسی (موسیو اسپید)

خلاصه سریال مسیو اسپید

سال 1963 است و کارآگاه افسانه ای به نام سام اسپید از دوران بازنشستگی خود در جنوب فرانسه لذت می‌برد. برخلاف روزهایی که به عنوان کارآگاه خصوصی در سانفرانسیسکو فعالیت می کرد، زندگی اسپاد در بوزولز آرام و ساکت است. اما شایعه بازگشت دشمن قدیمی اش همه چیز را تغییر خواهد داد. شش راهبه محبوب در صومعه محلی به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده اند. با غم و اندوه شهر، اسرار آشکار می شود و سرنخ های جدید کم کم پیدا می شوند...

 

دانلود سریال Monsieur Spade

 

عوامل ساخت سریال Monsieur Spad 2023

سریال مسیو اسپید یک مجموعه تلویزیونی در ژانر نئو نوآر محصول کشور آمریکا است. این سریال توسط اسکات فرانک و تام فونتانا ساخته شده است و کلایو اوون در نقش کارآگاه خصوصی خیالی داشیل همت، سم اسپید، بازی می کند. در این سریال بازیگرانی همچون کلایو اوون در نقش سم اسپید، کارا بوسم در نقش ترزا، دنیس منوشه به عنوان رئیس پلیس پاتریس میشا، لوئیز بورگوئن در نقش مارگریت دورو و کیارا ماسترویانی در نقش گابریل هنرنمایی می کنند. سریال Monsieur Spade محصول مشترک AMC و Canal+ است. اسکات فرانک و تام فونتانا که فیلمنامه ها را هم نوشته اند و به عنوان تهیه کننده اجرایی همکاری داشته اند، خالقان این فیلم هستند. علاوه بر این، فرانک این سریال را کارگردانی کرد. این سریال در فرانسه فیلمبرداری شد.

 

دانلود سریال Monsieur Spade

 

عملکرد سریال Monsieur Spad

سریال موسیو اسپید که از شش قسمت تشکیل شده است، در 14 ژانویه 2024 در AMC و AMC+ پخش شد. اولین تصویر و تریلر تیزر در سپتامبر 2023 منتشر شد. دانلود سریال Monsieur Spad 2024 به طرفداران ژانر نئو نوآر پیشنهاد میشه. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز این سریال امتیاز تایید 75 درصد را دریافت کرد. سریال مسیو اسپید یک سریال سرعتی است که منجر به پایانی پر هرج و مرج می شود. برای دانلود سریال Monsieur Spad 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. روایت به سمت شلوغی متمایل می شود و نیاز به تصویری از یک بازیگر برنده جایزه امی دارد که اجرای سریع و جذابی ارائه می کند و زندگی را به وضوح تزریق می کند. اوون، که از تقلید همفری بوگارت دوری می کند، تصویری ظریف ارائه می دهد و ماچیسموی بازگشتی را با آگاهی از پیری ترکیب می کند. این سریال در صحنه های جنگ کلامی، به ویژه بین اوون و دنیس منوشت، همبازی اش، عالی است. شیمی اوون با بازیگران، از جمله شوخی در مورد چاشنی املت، تجربه تماشا را افزایش می دهد. شخصیت ترزا می توانست توسعه یافته تر باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.