دانلود سریال
Death and Other Details مرگ و جزئیات دیگر

691 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 10478
10
/
6.8
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Death and Other Details بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Death and Other Details بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال مرگ و جزئیات دیگر 2024

ایموجین اسکات در زمان نامناسب خود را در مکان اشتباه می یابد و مظنون اصلی یک راز قتل در اتاق قفل شده می شود. برای اثبات بی گناهی خود، او باید با مردی که از او نفرت دارد، روفوس کوتسورث، بزرگترین کارآگاه جهان شریک شود…

 

دانلود سریال Death and Other Details

 

عوامل ساخت سریال Death and Other Details 2024

سریال مرگ و جزئیات دیگر یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و معمایی محصول کشور آمریکا است. این سریال برای پخش در سرویس استریم Hulu برنامه ریزی و توسط مایک وایس و هایدی کول مک آدامز ساخته شده است. این سریال در تاریخ 16 ژانویه 2024 پخش شد. در این سریال ویولت بین در نقش ایموجین اسکات، سوفیا رید گانتزرت در نقش ایموجین جوان، لورن پتن در نقش آنا کولیر، بهترین دوست ثروتمند و همجنس گرا ایموجین از زمان کودکی آنها و راهول کوهلی در نقش سونیل بانداری، مالک کشتی تفریحی هنرنمایی می کنند‌. سریال Death and Other Details توسط Hulu در مارس 2022 سفارش داده شد، در آن زمان «فرصت های شغلی در قتل و ضرب و شتم» نامیده می شد و مندی پتینکین برای نقش اصلی انتخاب شده بود. این فیلم توسط مایک وایس و هایدی کول مک آدامز نوشته و تهیه کننده اجرایی آن بوده و این دو به عنوان یکی از مجریان برنامه نیز فعالیت می کنند. وایس و مک آدامز، خالقان این مجموعه ده قسمتی، خود را به عنوان طرفداران بزرگ آثار آگاتا کریستی توصیف می کنند و "می خواستند فضای آن آثار را به تصویر بکشند و سبک او را به دنیای معاصر ما بکشانند."  شخصیت مندی پتینکین از کارآگاهان تخیلی معروف از جمله هرکول پوآرو، سم اسپید، شرلوک هلمز و فیلیپ مارلو الهام گرفته شده است. زمانی که سریال در مارس 2022 تایید شد، گزارش شد که پتینکین در کنار ویولت بین، لورن پتن، هوگو دیگو گارسیا، آنجلا ژو، پردیس صارمی و راهول کوهلی بازی خواهد کرد.

 

دانلود سریال Death and Other Details

 

عملکرد سریال Death and Other Details 2024

سریال مرگ و جزئیات دیگر در 16 ژانویه 2024 در Hulu پخش شد. وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس نقد 31 منتقد، امتیاز تأیید 55 درصد را با میانگین نمره 6.2 از 10 گزارش کرد. برای دانلود سریال Death and Other Details 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «مرگ و جزئیات دیگر ایده های زیادی برای تحسین برانگیز کردن whodunnit کلاسیک دارد، اما نقص مهلک آن عدم انسجام در تصویر بزرگ تر است.» Metacritic، بر اساس نقد 19 منتقد، امتیاز 60 از 100 را به سریال اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است. دانلود سریال Death and Other Details 2024 به طرفداران ژانر درام و معمایی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-12 16:00:35
    در دیدنش شک نکنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.