دانلود سریال
Expats مهاجران

763 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7050
10
/
6.2
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Expats 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور - مهاجران
دانلود سریال Expats 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور - مهاجران

خلاصه سریال مهاجران 2024

داستان Expats "زندگی پر جنب و جوش یک جامعه نزدیک به خارج از کشور را دنبال می کند: جایی که ثروت و رفاه جشن گرفته می شود، دوستی ها شدید اما آگاهانه موقتی هستند و زندگی شخصی، مرگ و ازدواج ها به طور علنی پخش می شود - سپس با خوشحالی بازگو می شود."

 

 

عوامل ساخت سریال مهاجران 2024

سریال Expats یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است که توسط Lulu Wang بر اساس رمان 2016 The Expatriates اثر Janice Y. K. Lee ساخته شده است. این مینی سریال در 26 ژانویه 2024 در آمازون پرایم ویدیو پخش شد. در این سریال نیکول کیدمن در نقش مارگارت وو، سارایو بلو در نقش هیلاری استار، جی یونگ یو در نقش مرسی چو و برایان تی در نقش کلارک وو هنرنمایی می کنند. در 7 فوریه 2017، گزارش شد که Blossom Films حقوق نمایش فیلم Janice Y.K را انتخاب کرده است. آلیس بل برای نوشتن اقتباس اضافه شد. انتظار می رفت که تهیه کنندگان اجرایی متشکل از نیکول کیدمن، پر سااری و ترزا پارک باشند و لی به عنوان تهیه کننده مشاور فعالیت کند. در 28 ژوئیه 2018، اعلام شد که آمازون دستور ساخت سریال را داده است. در 11 ژانویه 2019، اعلام شد که ملانی مارنیچ به عنوان برنامه نویس و تهیه کننده اجرایی سریال به بل پیوسته است. در دسامبر 2019، اعلام شد که لولو وانگ به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال و همچنین نویسندگی و کارگردانی اپیزودهای متعدد، فعالیت خواهد کرد. در کنار اعلامیه اولیه توسعه، گزارش شد که نیکول کیدمن در این سریال بازی خواهد کرد. در ماه مه 2021، جی یونگ یو برای این سریال انتخاب شد. در ژوئن 2021، جک هیوستون و سارایو بلو به بازیگران پیوستند. در سپتامبر 2021، برایان تی به بازیگران پیوست. مکان های فیلمبرداری شامل رستوران های لوکس در موری، PMQ، Sevva در ساختمان پرنس است.

 

 

عملکرد سریال Expats

سریال مهاجران برای اولین بار در 26 ژانویه 2024 پخش شد. اگرچه در خود هنگ کنگ در دسترس نیست. برای دانلود سریال Expats 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس نقد 30 منتقد، امتیاز تایید 73 درصد، با میانگین نمره 7.20 از 10 را گزارش کرد. در متاکریتیک، این مجموعه دارای امتیاز 73 از 100، بر اساس نقد 20 منتقد است که نشان دهنده "بررسی های عمومی مطلوب" است. دانلود سریال Expats به طرفداران ژانر درام پیشنهاد میشه. تصمیم آمازون پرایم برای تولید دو سریال در هنگ کنگ در مورد مهاجران - یکی دیگر Exciting Times - مورد انتقاد قرار گرفت که نسبت به شهری که از وضعیت سیاسی به سرعت رو به وخامت تحت قانون امنیت ملی هنگ کنگ تحمیل شده توسط جمهوری خلق چین تحمیل شده بود، انتقاد شد. روزنامه رکورددار هنگ کنگ، ساوت چاینا مورنینگ پست، از این سریال به عنوان "ناشنوای لحن" و غیرقابل ارتباط یاد کرد، زیرا نویسنده جانیس وای کی لی دختر مهاجران کره ای است که در زمانی که او هنگ کنگ را به همراه خانواده خود به ایالات متحده ترک کردند. معافیت بازیگر سرشناس نیکول کیدمن از قرنطینه اجباری 21 روزه در هتل نیز مورد انتقاد قرار گرفت زیرا او با جت شخصی همراه با محافظان در 12 اوت 2021 وارد شد، در حالی که مقامات هنگ کنگ پاسخ دادند که معافیت قرنطینه  "به منظور انجام کار حرفه ای تعیین شده، با در نظر گرفتن اینکه برای حفظ عملیات لازم و توسعه اقتصاد هنگ کنگ مفید است" اعطا شد. ساکنان به رفتاری که آنها آن را به شدت ناعادلانه می‌دانستند اعتراض کردند و کاربران اینترنت نیز واکنش منفی نشان دادند. چندین قانونگذار نسبت به این معافیت در داخل قوه مقننه ابراز نگرانی کردند. ادوارد یاو، وزیر بازرگانی و توسعه اقتصادی، در پاسخ به این بحث، رد کرد که این معافیت ناقض سیاست های موجود است و گفت که خدمه باید کاملاً واکسینه شوند و از شرایط معافیت قرنطینه مشابه مواردی که در اختیار بانکداران قرار داده شده است پیروی کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.