دانلود سریال
Flex x Cop پلیس فلکس

1000 تعداد بازدید
User 3
10
/
9.33
AnimeList Rating
User 1001
10
/
7.8
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال FlexxCop با زیرنویس فارسی بدون سانسور - خرپول و کارآگاه 2024
دانلود سریال FlexxCop با زیرنویس فارسی بدون سانسور - خرپول و کارآگاه 2024

خلاصه سریال خرپول و کارآگاه 2024

جین یی سو همه چیز در زندگی دارد. او که یک کنگلومرا نسل سوم است، هرگز به کمک دیگران نیاز ندارد. با این حال، وقتی او در یک پرونده گرفتار می شود، همه چیز شروع به تغییر می کند. جین یی سو به تیم تحقیقاتی خشونت آمیز در ایستگاه پلیس کانگا می پیوندد که در دستگیری سارقان تخصص دارند. او قصد دارد از ثروت و ارتباطات شخصی خود به نفع خود استفاده کند. او زیر نظر کارآگاه لی کانگ هیون کار می کند. کانگ هیون متعهد و خوش صحبت است و وقتی که آنها به عنوان شریک شروع به کار می کنند، اهمیتی به حضور یی سو نمی دهد.

 

سریال خرپول و کارآگاه

 

عوامل ساخت سریال Flex X Cop 2024

سریال پلیس ایکس فلکس (به کره ای: 재벌X형사) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی با بازی آن بو هیون و پارک جی هیون است. در تاریخ 26 ژانویه 2024 در تلویزیون SBS پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 22:00 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در دیزنی پلاس در مناطق انتخاب شده در دسترس است. این سریال خط داستانی عاشقانه جین یی سو را روایت می کند، یک شابل نسل سوم نابالغ که به کارآگاه تبدیل شده است و لی کانگ هیون، یک کارآگاه کهنه کار در بخش جنایات خشن.  کانگ هیون در ابتدا نسبت به یی سو محتاط بود و او را به عنوان یک اختلال در زندگی خود می دید. با این حال، یک لحظه مهم در رابطه آنها در نهایت منجر به شریک شدن آنها می شود. آن بو هیون در نقش جین یی سو یک شابل نسل سوم نابالغ به کارآگاه تبدیل شد که عاشق تفریح ​​است. او نه تنها با بسیج ثروت هنگفت و ارتباطات شخصی خود با خانواده چایبول، بلکه همچنین قدرت مغز درخشان و مهارت های مختلف فعالیتی که در حین تفریح ​​به دست آورده است، مجرمان را دستگیر می کند. پارک جی هیون در نقش لی کانگ هیون، یک کارآگاه کهنه کار که عاشق به خطر انداختن جان خود در حین تحقیقات و دستگیری مجرمان است. او اولین رهبر تیم زن در بخش جنایات خشونت آمیز است.

 

سریال Flex X Cop 2024

 

عملکرد سریال پلیس ایکس فلکس 2024

سریال FlexxCop یک درامای کره ای ساده، کرکی و به طور شگفت آوری رضایت بخش است. مقدمه هیچ چیز پیشگامانه ای نیست، اما اجرا همان جایی است که می درخشد. برای دانلود سریال Flex x Cop 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. شوخی بین جی هان و سئو جون کمدی خالص است. آن بو هیون روال کارآگاهی رواقی خود را با زمان بندی عالی ارائه می دهد، در حالی که پارک جی هیون یک دزد صحنه به عنوان وارث خراب با قلبی پنهان از طلا است. شیمی آنها غیرقابل انکار است و شوخی های سرسخت آنها باعث شد من با صدای بلند بخندم. با این حال، سریال FlexxCop فقط سرگرم کننده و بازی نیست. این درام به سمت تاریک ثروت می پردازد و به بررسی نفوذ قدرت فاسد و مبارزه برای عدالت در سیستمی می پردازد که برای ثروتمندان ساخته شده است. بازیگران مکمل نیز قوی هستند که هم طنز و هم ترسناک را ارائه می دهند. پرونده های جنایی، اگرچه پیشگامانه نیستند، به اندازه کافی جذاب هستند تا نگاه و توجه شما را حفظ کنند. بازی فوق العاده است، شیمی بین بازیگران غیرقابل انکار است و طرح داستان، اگرچه قابل پیش بینی است، هنوز هم جذاب است.  اگر به دنبال یک کی دراما هستید که شما را بخنداند، فکرتان را درگیر کند و شاید حتی کمی غمگین شوید، دانلود سریال Flex x Cop قطعا ارزش افزودن به لیست کار های شما را دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-18 05:06:32
    با سلام لینک قسمت ۲ به بعد مشکل دارد.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.