دانلود سریال
Branding in Seongsu برند سازی در سئونگسو

1078 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 194
10
/
6.8
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Branding in Seongsu بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Branding in Seongsu بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Branding in seongsu

یک سریال مهیج عاشقانه‌ی اداری که قصه کارآموزی خونگرم را دنبال می‌کند که می‌خواهد یک رابطه محبت آمیز با رهبر تیم بازاریابی خونسردش داشته باشد، اما پس از یک بوسه غیرمنتظره، همه‌چیز تغییر می‌کند...

 

سریال Branding in seongsu

 

عوامل سریال Branding in seongsu

«پارک سالومون»، «یانگ های‌-‌جی» و «کیم جی‌-‌اون» از اصلی‌ترین بازیگران این مجموعه تلوزیونی هستند. این اثر در ژانر عاشقانه و کمدی، در فوریه 2024 میلادی عرضه شده است.

 

نقد و بررسی سریال برندسازی در سئونگ سو

«یون-هو» قدیمی‌ترین کارآموز آژانس بازاریابی است و به ظاهرِ زیبا و جوان خود مشهور است. او به طور غیرمنتظره‌ای وارد بازار کار شد و دوره کارآموزی خود را آغاز کرد. او به زودی با رئیسش، «کانگ نا-ایون»، رئیسی که معتاد به کار است درگیر می‌شود.

«کانگ نا-ایون» جوان‌ترین رهبر تیم بازاریابی و یک اسطوره زنده در صنعت بازیابی به شمار می‌رود که در هر پروژه‌ای که برعهده می‌گیرد موفق است. او کار خود را به‌عنوان یک استخدام‌کننده عمومی آغاز کرد و ترفیع شغلی گرفت تا تبدیل به یک مدیر اجرایی شود، همه این‌ها در حالی رخ داد که او دوستی و عشق را فدای موفقیت کرد. با این حال، زندگی او زمانی که درگیر حادثه‌ای با کارآموز جدید می‌شود به کلی دگرگون خواهد شد. 

شخصیت‌های اصلی قصه پس از یک بوسه غیرمنتظره، بدن‌هایشان باهم عوض می‌شود و باید دید که چنین تغییر عظیمی، چه تأثیری بر زندگی هردوی آن‌ها خواهد گذاشت. ارتباط شخصیت‌های اصلی در قسمت‌های ابتدایی آنچنان که باید جذاب به نظر نمی‌رسد، اما رفته‌رفته بهتر می‌شود و موضوع اصلی قصه (که عوض کردن بدن‌ها است) آن‌قدری جذاب است که هر مخاطبی را برای ادامه دادن سریال تشویق کند. 

اصلی‌ترین بازیگر سریال برندسازی در سئونگ سو، «پارک سولون» است. نکته جالبی که درباره این بازیگر باید بدانید این است که او در کشور ازبکستان به دنیا آمده است، اما حالا درحال تصرف نقش‌های پرطرفدار در سریال‌های کره‌ای است. او با 25 سال سن سابقه بازی در Lookout، All of us are dead و Revenge of others را دارد. 

 

سریال برندسازی در سئونگ سو

 

بازیگر دیگر این مجموعه نیز «یانگ های-جی» است که اصلیت کره‌ای دارد و در سال 1996 در کره جنوبی متولد شده است. او در آثاری نظیر Sweet home، Rich family’s son و Nevertheless ایفای نقش کرده است.

این سریال محصول شبکه U+ Mobile است و در 5 فوریه سال 2024 میلادی عرضه شده است. این اثر در کشور کره جنوبی تولید شده است و در ژانر عاشقانه نوشته شده است، اما قصه جالبی را دنبال می‌کند که شامل یک اتفاق غیرمنتظره در زندگی‌ دو شخص است. آن‌ها بعد از یک بوسه ناگهانی بدن‌هایشان با هم عوض می‌شوند و مجبور می‌شوند که خود را به زندگی در بدن دیگری وفق دهند. 

تعدادی از تماشاگران نگران هستند که شاید قصه تکرار‌شده‌ی سریال Branding in seongsu در کنار بازیگرهای نه‌چندان‌شناخته نتیجه خوبی نداشته باشد، اما قطعاً با تماشای این اثر متوجه خواهید شد که از قسمت‌های میانی به بعد، جذابیت قصه آغاز می‌شود. ژانر این اثر را می‌توانیم رام‌-کام نیز بدانیم. رام-کام در واقع ترکیبی از ژانرهای عاشقانه و کمدی است و در کنار لحظات عاشقانه، لحظات شیرین کمدی را نیز نمایش می‌دهد.

از آن‌جایی که این اثر به زبان کره‌ای تولید شده است، برای تماشای آن به زیرنویس فارسی احتیاج خواهید داشت. به همین دلیل در صفحه دانلود باکیفیت‌ترین نسخه‌های این سریال، جدیدترین زیرنویس فارسی هماهنگ را نیز برای شما قرار داده‌ایم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.