دانلود سریال
The New Look نگاه جدید

662 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6320
10
/
7.4
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The New Look (نگاه جدید) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The New Look (نگاه جدید) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال ظاهر جدید 2024

این سریال کریستین دیور را در پاریس پس از جنگ جهانی دوم به تصویر می‌کشد، زمانی که خط مد خود را ایجاد کرد که به طور غیررسمی به نام New Look نامگذاری شد.

 

سریال ظاهر جدید

 

عوامل ساخت سریال New Look 2024

سریال ظاهر جدید یک مجموعه تلویزیونی درام زندگی نامه ای محصول کشور آمریکا است که توسط تاد اِی کسلر برای سرویس استریم Apple TV+ ساخته شده است. فصل دوم این سریال نیز در حال توسعه است. در این سریال بازیگرانی چون بن مندلسون در نقش کریستین دیور، ژولیت بینوش در نقش کوکو شانل، میزی ویلیامز در نقش کاترین دیور و جان مالکوویچ در نقش لوسین للونگ هنرنمایی می کنند. در فوریه سال 2022 اعلام شد که Apple TV+ این پروژه را که پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه گلچین را دارد، چراغ سبز نشان داده است. تاد ای. کسلر قرار بود نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی را با بن مندلسون و ژولیت بینوش به عهده بگیرد. در ماه مه، Maisie Williams به بازیگران می پیوندد. فیلمبرداری فصل اول تا ماه مه 2022 در پاریس ادامه پیدا کرد. قرار بود فیلمبرداری فصل دوم در نوامبر 2023 قبل از اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 آغاز شود.

 

سریال The New Look

 

عملکرد سریال ظاهر جدید 2024

این مجموعه با سه قسمت اول در 14 فوریه 2024 منتشر شد و پس از آن هر چهارشنبه تا 3 آوریل یک قسمت منتشر شد. فصل اول سریال The New Look که توسط Todd A. Kessler خلق شده است، چیزی شبیه به یک ترکیب است. این سریال با نگاهی سرمقاله و براق به تاریخ مد و شمایل نگاری، ظاهر زیبایی دارد حتی اگر قلب تپنده و حیاتی نداشته باشد. برای دانلود سریال New Look 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. علی رغم آزمایش ها و مصیبت های این شخصیت ها، کمبود انتقادی درون بینی وجود دارد. نوشته بیش از حد مایل به تمرکز بر زیبایی است. این مجموعه درام که داستان به شهرت رسیدن کریستین دیور را روایت می کند، نت های هیجان انگیز زیادی دارد. اما سریال هرگز به چیزی مهمتر از یک فیلم بیوگرافی ساده تبدیل نمی شود. فصل اول New Look بدون شک چیز های زیادی به علاقه مندان به مد و کسانی که به دنبال بینش بیشتر در مورد تایتان های طراح هستند ارائه می دهد. دانلود سریال New Look 2024 به طرفداران صنعت مد و فیلم های فیلمنامه ای پیشنهاد ویژه میشه. اما این سریال از تله های ژانر زندگی نامه ای رنج می برد که نمی تواند به داستان غنی کننده ای که می گوید جان بخشد یا درگیر شود. در اینجا مواد زیادی وجود دارد، اما محصول نهایی بی حال است. با این حال، نکاتی در آن وجود دارد و آن این است که سریال ترجیح داده است لهجه فرانسوی یا آلمانی را بپذیرند - به درجات مختلف.  بعد از اینکه داستان های زیادی در فرانسه اتفاق می افتد، کمی تکان دهنده به نظر می رسد که تصمیم گرفتند همه طوری به نظر برسند که در وسط حومه انگلیسی هستن – اگرچه لهجه مندلسون به طرز شگفت آوری ضعیف است (و بینوش که فرانسوی است استاندارد را تعیین می کند).

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.