دانلود سریال
Penny Dreadful داستان عامه پسند

590 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 130622
10
/
8.2
IMDB Rating
27
/
27
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Penny Dreadful (داستان عامه پسند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Penny Dreadful (داستان عامه پسند) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال پنی دردفول

فصل اول در لندن، 1891 آغاز می شود. اتان چندلر، یک مرد مسلح آمریکایی و هنرمند نمایش جاده ای، توسط مالکوم موری ماجراجو و ونسا آیوز مرموز استخدام می شود تا به نجات دختر موری از دست موجودی مرموز کمک کند. آنها از دکتر جوانی به نام ویکتور فرانکنشتاین کمک می گیرند که توسط مرد مرده ای از مخلوق فرانکنشتاین شکار می شود. آیوز با دوریان گری خوش تیپ و هنرمند درگیر می شود، اما در عین حال خود را در دام لوسیفر می بیند که می‌خواهد او را عروس و ملکه خود کند.

 

سریال Penny Dreadful

 

عوامل ساخت سریال Penny Dreadful

سریال پنی دردفول یک مجموعه تلویزیونی درام ترسناک است که توسط جان لوگان برای Showtime و Sky ساخته شده است که در کنار سام مندز به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کند. این نمایش در ابتدا برای چندین کانال ایالات متحده و بریتانیا پخش شد. اولین بار در جشنواره فیلم South by Southwest در 9 مارس پخش شد و در 28 آوریل 2014 در تلویزیون Showtime on Demand پخش شد. این سریال برای اولین بار در Showtime در ایالات متحده در 11 مه 2014 و در Sky Atlantic در بریتانیا در 20 مه 2014 پخش شد. پس از پایان فصل سوم در 19 ژوئن 2016، جان لوگان خالق سریال اعلام کرد که Penny Dreadful با پایان یافتن داستان اصلی به پایان رسیده است. 

این عنوان به penny dreadfuls اشاره دارد، نوعی نشریه داستانی بریتانیایی قرن نوزدهمی با موضوعی مبهم و پر شور. این مجموعه از بسیاری از شخصیت های مالکیت عمومی از داستان های گوتیک ویکتوریایی قرن نوزدهم استفاده می کند، از جمله دوریان گری از اسکار وایلد. همچنین یک سریال اسپین آف، Penny Dreadful: City of Angels، از 26 آوریل تا 28 ژوئن 2020 پخش شد. در این سریال ریو کارنی در نقش دوریان گری، مردی کاریزماتیک که پیر و جاودانه است، تیموتی دالتون در نقش مالکوم موری، کاشف سرسخت قاره آفریقا، اوا گرین در نقش ونسا آیوز، قهرمانی مرموز و بی سر و صدا هنرنمایی می کنند. خوان آنتونیو بایونا به عنوان کارگردان دو قسمت اول اعلام شد. قسمت های باقی مانده از فصل اول توسط Dearbhla Walsh، Coky Giedroyc و James Hawes کارگردانی شد. در مصاحبه ای با Entertainment Weekly قبل از پخش فصل سوم، لوگان اظهار داشت که اضافه شدن دکتر هنری جکیل به دلیل در دسترس نبودن حقوق دکتر موریو اجرا شد.

 

سریال پنی دردفول

 

عملکرد سریال Penny Dreadful 2016

فصل اول پنی دردفول با امتیاز متاکریتیک 70 از 100 بر اساس 37 بررسی، نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. برای دانلود سریال Penny Dreadful با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سایت دارای امتیاز 80 درصدی در Rotten Tomatoes است، با میانگین امتیاز 7.36 از 10، بر اساس 61 بررسی، با انجمن این سایت، "Penny Dreadful با شوت ماهرانه و بازی فوق العاده، به طرز خوبی گیج کننده است - هرچند گاهی اوقات کمی احمقانه است." فصل دوم نیز نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. در متاکریتیک، بر اساس 14 بررسی، امتیاز 77 از 100 را دارد که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. در Rotten Tomatoes، امتیاز 100 درصدی با میانگین نمره 7.65 از 10 بر اساس 20 بررسی دارد، با انجمن این سایت، "فصل دوم Penny Dreadful، درام شدید و خونین سریال را حفظ می کند و از مجموعه وسیعی از شخصیت های جذاب استفاده می کند و محلی برای بیان یک داستان منحصر به فرد است." فصل سوم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در متاکریتیک، بر اساس 9 بررسی، امتیاز 83 از 100 را به دست آورده است که نشان دهنده "تحسین جهانی" است. دانلود سریال Penny Dreadful به طرفداران ژانر ترسناک پیشنهاد میشه. انجمن این سایت نوشتند، " این نمایش برای فصل سوم بسیار خونین از اسرار در حال گسترش و وحشت های گوتیک بازگشته است."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-13 11:36:32
    با سلام سپاس از پیگیری و سایت خوبتون.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.