دانلود سریال
Criminal Record سوءپیشینه

150 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9663
10
/
7.1
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Criminal Record (سوءپیشینه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Criminal Record (سوءپیشینه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال سوءپیشینه 2024

دو کارآگاه، یکی با سابقه و دیگری مبتدی و تازه کار، پس از اینکه یک تماس تلفنی ناشناس آنها را به سمت هم دیگه می کشاند، بر سر یک پرونده قتل قدیمی ای با یکدیگر درگیر می شوند.

 

عوامل ساخت سریال Criminal Record 2024

سریال سوءپیشینه یک مجموعه تلویزیونی جنایی بریتانیایی است که توسط پل روتمن ساخته شده است. این سریال شامل هشت قسمت است و اولین بار در Apple TV+ در 10 ژانویه 2024 پخش شد. در جون 2022 اعلام شد که شبکه Apple TV+ این سریال را که تولید آن در لندن با بازی پیتر کاپالدی و کوش جامبو آغاز شده بود، سفارش داده است.

 

عملکرد سریال سوءپیشینه

دو قسمت اول این مجموعه هشت قسمتی در 10 ژانویه 2024 در Apple TV+ نمایش داده شد. سوابق جنایی به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد و امتیاز متاکریتیک 73 از 100، بر اساس نقد 19 منتقد را بدست آورد. برای دانلود سریال Criminal Record با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 44 بررسی، سریال امتیاز تایید 91% را با میانگین نمره 7.8 از 10 گزارش کرد. انجمن منتقدان وب سایت نوشتند: «با بهم پیوستن این دو کارآگاه، کوش جامبو و پیتر کاپالدی که نقطه کانونی درخشانی را ارائه می کند، پرونده جنایی رازی است که قدم به قدم هنگام آشکار شدن جذاب تر می شود».
این سریال روایتی فشرده دارد که عناصر تحقیق و حل معما، تفاسیر اجتماعی و بازی های پیچیده اخلاقی را با هم ترکیب می کند. در حالی که پرونده به خودی خود ساده است، داستان اطراف سرشار از پیچش های غیرمنتظره است، لایه های جدیدی را برای شخصیت ها آشکار می کند و فرضیات چالش برانگیز را نشان می دهد. تضاد بین ژوئن و هگارتی، که به عنوان یک شکاف نسلی در نظر گرفته می شود، پیچیده تر می شود زیرا هر دو شخصیت ناقص و خطاپذیری را از خود نشان می دهند. دانلود سریال Criminal Record به طرفداران ژانر معمایی و جنایی پیشنهاد میشه.
این سریال داستان های فرعی مربوط را روایت می کند که شامل پسر ارول، پاتریک، فرزند پریشان هگارتی و مادر رو به زوال روانی جون می شود. با این حال، این طرح های فرعی در مقایسه با پویایی جذاب بین ژوئن و هگارتی کمرنگ می شوند. شیمی بین جامبو و کاپالدی، درجه لذت بخشی سریال را بالا می برد. دو بازیگر اصلی اکشن را جذاب نگه می دارند. پیتر کاپالدی (از سریال دکتر هو) و کوش جامبو (از فیلم همسر خوب) به عنوان کارآگاهان رقیب عالی هستند. رقابت آنها در طول فصل هی تشدید می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.