دانلود سریال
Shogun شوگان

5172 تعداد بازدید
User 21
10
/
8.80
AnimeList Rating
User 59570
10
/
9.1
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Shogun 2024 (شوگان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Shogun 2024 (شوگان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال شوگان ۲۰۲۴

شوگان «برخورد دو مرد جاه طلب از جهان های مختلف و یک سامورایی زن مرموز را دنبال می کند؛ جان بلکثورن، یک ملوان انگلیسی ریسک پذیر که در نهایت در ژاپن گیر میوفتد؛ لرد توراناگا، یک زیرک، در تقابل با رقبای خطرناک و سیاسی خود؛ و لیدی ماریکو، زنی با مهار های بسیار ارزشمند، اما پیوندهای خانوادگی نه چندان محترمانه که باید ارزش و وفاداری خود را ثابت کند» همگی ماجرای داستان ما را رقم می زنند.

 

 

عوامل ساخت سریال Shogun 2024

سریال شوگان (به انگلیسی: Shōgun) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و تاریخی محصول کشور آمریکا است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیمز کلاول در سال ۱۹۷۵ ساخته شده است. این رمان قبلاً هم در یک مینی سریال تلویزیونی در سال 1980 اقتباس شده بود. قرار بود فیلمبرداری اصلی این مجموعه در مارس 2019 در ژاپن و بریتانیا آغاز شود، اما به تعویق افتاد زیرا شبکه احساس کرد که تولید به اندازه کافی خوب نیست و می‌خواهند هدف بالاتری داشته باشند. جالب است بدانید یک درخت کاج ژاپنی که در صحنه فیلمبرداری استفاده می شد، پس از فیلم برداری به تالار شهر پورت مودی اهدا و در آنجا کاشته شد.

 

 

عملکرد سریال شوگان ۲۰۲۴

این سریال قرار است با دو قسمت اول خود در 27 فوریه 2024 در Hulu و FX پخش شود و قسمت‌های جدید این مجموعه 10 قسمتی به صورت هفتگی منتشر شود. برای دانلود سریال Shogun 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال امتیاز تایید 100% را بر اساس نقد 35 منتقد ثبت شد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند «شوگان از لحاظ بصری مجلل و غنی شده با حقایق فرهنگی، یک تجسم مجدد حماسی است که از نسخه اصلی پیشی می گیرد.» در متاکریتیک، این سریال بر اساس نقد 22 منتقد نمره 83 از 100 را دریافت کرد که نشان دهنده «تحسین جهانی» برای این سریال است. دانلود سریال Shogun 2024 به طرفداران ژانر حماسی و تاریخی پیشنهاد ویژه میشه.
«شوگان» یک تلاش هالیوودی است که از ابتدا یک موضع دفاعی اتخاذ می کند. مجموعه FX، اقتباسی ده قسمتی از رمان سنگین جیمز کلاول در سال 1975، یک ملوان انگلیسی را به ژاپن قرن هفدهمی سوق می دهد، جایی که در رتبه بندی سامورایی ها قرار می گیرد. 
این تلاش ها با هدف تمایز «شوگان» از آثار گذشته‌ ای بود که زیبایی شناسی آسیایی را به عنوان یک نمایش در نظر می گرفت و در عین حال عمق و حضور مردم آسیا را نادیده می گرفت. پیچیدگی روایی و عمق موضوعی «شوگان» ممکن است جذابیت «بازی تاج و تخت» را بازتاب دهد، با این حال این فیلم نیز در تمایل قبلی خود به ساختن جهان پیچیده و خشونت گرافیکی مشترک است. هرچند،برخلاف «بازی تاج و تخت»، «شوگان» به دلیل پویایی شخصیت های کمتر توسعه یافته و فقدان طنین احساسی، تلاش می کند تا مخاطبان را به طور کامل درگیر کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-24 17:54:11
    بسیار سریال خوش ساختی هستش ، بازیگران خیلی خوبی داره و واقعا لذت بردم فضاسازی و فیلم برداری خوب ، و داستان خوب و ... (داخل پرانتز بگم که داستان کاملا تخیلیه و وجه تاریخی نداره) پیشنهاد میکنم ببینید از خیلی سریال های زرد و الکی امتیاز دار بهتره لاقل!
  • 1402-12-20 09:38:50
    زیر نویس کی قرار میگیره
  • 1402-12-18 16:29:35
    من خیلی فیلم سریالای ژاپنی در هر وجهی دیدم این یکی در عین حالی که خشم و ناامیدی رو نشون میده در مقابل آدمو با چیازی دیگه به وجد میاره ( شدیدا توسیه میشه )
  • 1402-12-15 21:36:29
    چقدر زیباست. چقدرررررررررررر زیباست. زبانم قاصره واقعا. بشدت پیشنهاد میکنم که ببینیدش
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.