دانلود سریال
Manhunt شکار انسان

559 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5807
10
/
7.2
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Manhunt
دانلود سریال Manhunt

خلاصه سریال شکار انسان

پس از ترور رییس جمهور آبراهام لینکلن، وزیر جنگ، ادوین استانتون، جستجو برای ردیابی جان ویلکس بوث، قاتل لینکلن را آغاز می کند.

 

عوامل ساخت سریال شکار انسان

سریال Manhunt یک مینی سریال در ژانر درام و تاریخی محصول کشور آمریکا است که توسط مونیکا بلتسکی ساخته شده است و از کتاب جیمز ال سوانسون به نام «تعقیب و گریز 12 روزه برای قاتل لینکلن» اقتباس شده است. این سریال در مورد جستجوی ادوین استانتون به دنبال جان ویلکس بوث پس از ترور آبراهام لینکلن است. این سریال به کارگردانی کارل فرانکلین و با بازی توبیاس منزیس برای سرویس استریم Apple TV+ تولید شد و در ۱۵ مارس ۲۰۲۴ منتشر شد.
در این سریال بازیگرانی همچون توبیاس منزیس در نقش ادوین استانتون، آنتونی بویل در نقش جان ویلکس بوث، لووی سیمون در نقش مری سیمز و ویل هریسون در نقش دیوید هرولد هنرنمایی می کنند. پیش تولید این مجموعه در فوریه 2022 در ساوانا، جورجیا آغاز شد و فیلمبرداری تا اکتبر به پایان رسید.

 

عملکرد سریال Manhunt

اگر یک جمله در عصر استریمینگ حال حاضر درست باشد، این است که مخاطبان دنبال یک نقشه قتل خوب و جذاب اند. به خصوص اگر شامل کشتن یک شخص مهم، مانند رهبر دنیای "آزاد" باشد. این سریال که اثر خالق «مونیکا بلتسکی» است، دقیقاً همین را ارائه می کند و سپس تاریخچه این واقعه را به چیزی بسیار مدرن تبدیل می کند. برای دانلود سریال Manhunt 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این نمایش از لحاظ تاریخی تا حدی داستانی بود، با برخی شخصیت ها و رویدادها که برای اهداف نمایشی خلق شده بودند.
در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes بر اساس نظر 29 منتقد، امتیاز تایید 83 درصد را بدست آورد. منتقد آنجی هان مضامین سریال و بازی بازیگران را ستود. دانلود سریال Manhunt 2024 به طرفداران مینی سریال های تاریخی با کیفیت، پیشنهاد ویژه میشه.
گاهی اوقات سریال « شکار انسان » می تواند به نفع خود کمی بیش از حد صریح و واضح باشد. شخصیت ها مضامین و درگیری های اخلاقی را کلمه به کلمه بیان می کنند. با این وجود، این روایتی جذاب و ارزشمند از لحظه ای مهم در تاریخ آمریکاست.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.