دانلود سریال
3 Body Problem مسئله سه جسم

335 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 72701
10
/
7.7
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال 3 Body Problem
دانلود سریال 3 Body Problem

خلاصه سریال مسئله سه جسم

یک سخنران محقق در مورد مسئله سه جسم به روشی دقیق و قابل درک صحبت می کند و همه چیز را مشخص می کند.

 

عوامل ساخت سریال 3 Body Problem

سریال مسئله سه جسم یک مجموعه تلویزیونی در ژانر علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است. این سریال توسط دیوید بنیوف، دی بی وایس و الکساندر وو بر اساس رمان چینی «مسئله سه جسم» اثر لیو سیسین ساخته شده است. این دومین اقتباس لایو اکشن پس از سریال تلویزیونی چینی سال 2023 است. این سریال در 21 مارس 2024 در نتفلیکس به نمایش درآمد.
این سریال حول شخصیت های مرموز وانگ میائو، دانشمندی متعهد که در توطئه های پی در پی کشیده شده است و یه ون جیه، دانشمند سابق که در با یک سازمان مخفی که ممکن است کلید کشف رازهای موجود را داشته باشد کار می کند، می چرخد. با شروع فیلم، بینندگان با عناصر مسحورکننده داستان، از جمله یک سیاره بیگانه، یک بازی پیچیده واقعیت مجازی و یک تقویم قابل توجه که به افشاگری های بزرگی اشاره می کند، آشنا می شوند.

 

عملکرد سریال 3 Body Problem

تولید این سریال در 8 نوامبر 2021 با فیلمبرداری در بریتانیا آغاز شد. در رویداد Tudum 2022 نتفلیکس، الکساندر وو، دیوید بنیوف و دی بی وایس اعلام کردند که تولید فصل اول به پایان رسیده است. این نمایش در 21 مارس 2024 منتشر شد. یک پادکست همراه به میزبانی جیسون کانسپسیون و مگی آدرین پوکک نیز در کنار آن منتشر شد. برای دانلود سریال 3 Body Problem 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten  Tomatoes این فیلم بر اساس نقد 77 منتقد، امتیاز تایید 75 درصد را گزارش کرده است. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: « فصل اول 3 Body Problem شروع محکمی را ثابت می کند که باید طرفداران علمی تخیلی را مشتاق قسمت های بعدی کند». این فیلم نظرات عموما مطلوب را بدست آورد. دانلود سریال 3 Body Problem به طرفداران ژانر علمی تخیلی پیشنهاد ویژه میشه.
مسئله سه جسم، مطمئناً نقاط مثبت خود را دارد، اما پیچیدگی داستان باعث می شود ارتباط بیننده با سریال لحظه به لحظه کمتر شود. لحظاتی وجود دارد که احتمالاً عظمت را به ویژه در بحث مسائل علمی و تأثیر آنها بر بشریت به رخ می کشد، اما با پاسخ ندادن کافی به سؤالات مطرح شده در ابتدای فصل و در عین حال جوابی وجود ندارد، به پایان می رسد. در حالی که با جلوه های بصری یک شکوه بصری باقی می ماند، بزرگترین مشکل 3 Body Problem ساختار روایی آن و توجه کمش به پایان فصل است. البته سریال این امکان را دارد که در صورت فرصت برای فصل دوم با استفاده از نقاط قوت و خلاص شدن از ایرادات کوچکتر، خود را به سمت نمایشی بهتر بازسازی کند، اما همچنان برای مخاطبانی که هشت ساعت نشسته اند و نتیجه واقعی داستان را نفهمیدند، ناامید کننده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.