دانلود سریال
Nothing Uncovered دست به یقه

511 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27
10
/
8.5
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Nothing Uncovered (دست به یقه) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود سریال کره ای Nothing Uncovered (دست به یقه) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه سریال دست به یقه

سئو جونگ وون روزنامه نگار معروف و مجری یک برنامه تلویزیونی حوادث روز است. او بسیاری از اخبار منحصر به فرد را گزارش کرده است. او در زندگی شخصی خود با سئول وو جائه که از خانواده ای ثروتمند است ازدواج کرده است و بطور کلی زندگی او عالی به نظر می رسد، اما همه چیز ناگهان تغییر می کند.  معشوقه ای که همسرش سئول وو جائه ملاقات می کرد ناگهان کشته میشود.

 

عوامل ساخت سریال دست به یقه

سریال Let's Get Grabbed by the Collar (کره ای: 멱살 한번 잡힙시다) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش کشور کره جنوبی به نویسندگی بائه سو یونگ، کارگردانی مشترک لی هو و لی هیون کیونگ است. این نمایش بر اساس رمان اینترنتی به همین نام کره ای توسط نیو لاکی، داستان یک خبرنگار را به تصویر می کشد که مظنون به قتل است و قصد دارد برای فرار از این مشکل، حقیقت را کشف کند. در 18 مارس 2024 در شبکه KBS2 پخش شد و هر دوشنبه و سه‌ شنبه ساعت 22:10 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در شبکه Coupang Play و Wavve در کره جنوبی و در Kocowa در قاره آمریکا در دسترس است.
این مجموعه بر اساس رمان وب ناور به همین نام نوشته نیو لاکی است که برنده جایزه بزرگ در بخش رمان های معمایی در مسابقه بزرگ ترین وبتون و وب رمان در جهان 2020 شد. کیم هانول، یون وو جین و جانگ سونگ جو برای نقش های اصلی سریال انتخاب شدند و در 10 ژانویه 2024 رسما تایید شدند. فیلمبرداری در نیمه دوم سال 2023 آغاز شد.

 

عملکرد سریال Nothing Uncovered

این یک فیلم هیجان انگیز تعقیب و گریز ملودرام است که در آن یک خبرنگار حرفه ای که افراد بد را به هر وسیله ای دستگیر می کند و یک کارآگاه از تیم قتل که افراد شرور را دستبند می زند در گرداب بزرگی سقوط می کنند در حالی که یک زنجیره پرونده قتل را با هم دنبال می کنند. برای دانلود سریال Nothing Uncovered 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
داستان کمی شبیه سریال دنیای شگفت انگیز با بازی ایون وو است. زن چهره ای محبوب در جامعه است و سپس شوهری که بسیار عاشق او عمل می‌کند خیانت می کند. دانلود سریال Nothing Uncovered به طرفداران سریال The wonderful World 2024 پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.