دانلود سریال
A Gentleman in Moscow اشراف زاده ای در مسکو

212 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1267
10
/
6.5
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Gentleman in Moscow (اشراف زاده ای در مسکو) به صورت رایگان
دانلود سریال A Gentleman in Moscow (اشراف زاده ای در مسکو) به صورت رایگان

خلاصه سریال اشراف زاده ای در مسکو

یک اشراف روسی از مرگ در امان می ماند و در حبس خانگی قرار می گیرد در حالی که انقلاب بلشویکی در جریان است...

 

عوامل ساخت سریال A Gentleman in Moscow

سریال اشراف زاده ای در مسکو (به انگلیسی: A Gentleman in Moscow) یک مجموعه تلویزیونی کوتاه محصول جدید بریتانیاست. این مینی سریال برای سرویس های استریم Showtime و Paramount+ بر اساس رمانی به همین نام از Amor Towles نوشته سال ۲۰۱۶ ساخته شد. بن وانستون نویسنده، تهیه کننده اجرایی و مجری این مینی سریال است. در این نمایش بازیگرانی چون ایوان مک گرگور در نقش کنت الکساندر روستوف، مری الیزابت وینستد در نقش آنا اوربانوا، میخائیل "میشکا" میندیچ و دانیل آرایشگاه در نقش واسیلی هنرنمایی می کنند.
در آگوست 2017، گزارش شد که یک سریال کوتاه بر اساس کتابی به همین نام توسط استدیوی Entertainment One در حال ساخت است. در آگوست 2022، اعلام شد که ایوان مک گرگور جایگزین برانا در نقش کنت روستوف شده است و این بازی در سرویس استریم Paramount+ در سطح بین المللی و Showtime در ایالات متحده منتشر خواهد شد. در نوامبر 2022، مشخص شد که سام میلر کارگردانی و تولید اجرایی این پروژه را بر عهده خواهد داشت. بن وانستون به عنوان نویسنده، تهیه کننده اجرایی سریال اعلام شد. 
فیلمبرداری در میدان ویکتوریا خارج از تالار شهر بولتون، منچستر بزرگ، انگلستان، در 27 فوریه 2023 آغاز شد و در مارس 2023 انجام شد. این سریال به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 به حالت تعلیق درآمد.

 

عملکرد سریال اشراف زاده ای در مسکو

سریال برای اولین بار در 29 مارس 2024 پخش شد. دانلود سریال A Gentleman in Moscow 2024 به طرفداران ژانر درام و تاریخی پیشنهاد میشه. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes این نمایش بر اساس نقد 22 منتقد، امتیاز تایید 91 درصد را بدست آورد. انجمن منتقدین سریال چنین نوشتند: «اشراف زاده ای در مسکو که با اجرای بی نظیر اوان مک گرگور، پرتره ای ارزشمند و غریب از شکوفایی زندگی در شرایط بحران را به تصویر کشیده است.» برای دانلود سریال A Gentleman in Moscow 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک بر اساس نقد 20 منتقد، امتیاز 73 از 100 را به سریال اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های عمومی مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.