دانلود سریال
Hide نهفته

337 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 161
10
/
7.1
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Hide (مخفی یا نهفته) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود سریال کره ای Hide (مخفی یا نهفته) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه سریال نهفته

در این سریال با نا مون یونگ همراه می شویم که وقتی شوهرش بدون هیچ ردی ناپدید می شود، جستجو و تحقیقات را برای یافتن او و کشف رازهای ناپدید شدن او شروع می کند.

 

عوامل ساخت کیدراما نهفته

سریال Hide (کره ای: 하이드) یک کیدراما جدید محصول کشور کره جنوبی است که بر اساس سریال تلویزیونی ولزی Keeping Faith و با بازی لی بو یونگ، لی مو سانگ، لی چونگ آه و لی مین جائه ساخته شده است. این سریال در تاریخ 23 مارس 2024 از شبکه JTBC پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 (به وقت سئول) پخش می شود.
در این سریال لی بو یونگ در نقش نا مون یونگ، یک دادستان سابق که با همسرش یک شرکت حقوقی را اداره می کند، لی مو سانگ در نقش چا سونگ جائه شوهر مون یانگ و لی چونگ آه در نقش ها یون جو، همسایه مون یانگ هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال Hide

سریال نهفته بعنوان یک کیدراما مرموز شروع بسیار خوبی دارد. ما تعداد زیادی سکانس جالب میبینیم که از همون ابتدا علاقه بیننده را به خود جلب می کند. برای دانلود سریال Hide 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. همراه با آن، هر حرکت می تواند یک سرنخ مشکوک باشه. حرکات جین وو و راننده مرموز؟ همه این ها سریال نهفته را جذاب نگه می‌دارد زیرا اطلاعات کافی به ما می دهد تا بدون اینکه بتوانیم همه پاسخ ها را حدس بزنیم، نظریه های خودمون رو بسازیم.
دانلود سریال Hide 2024 به طرفداران کیدراما های ژانر معمایی جنایی پیشنهاد ویژه میشه. در این سریال نا مون-یونگ با چا سونگ-جائه ازدواج کرده است، اما چا سونگ-جائه ناگهان ناپدید می شود. نا مون یانگ سعی می کند شوهرش را پیدا کند و راز ناپدید شدن او را کشف کند. در همین حال، ها یون جو با نا مون یانگ همسایه است. همچنین مردی مرموز به نام دو جین وو وجود دارد که کلید راز ناپدید شدن چا سونگ جائه را در دست دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.