دانلود سریال
A Friend of the Family دوست خانوادگی

142 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6933
10
/
7.3
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Friend of the Family (دوست خانوادگی) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود سریال A Friend of the Family (دوست خانوادگی) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه سریال دوست خانوادگی

این سریال بر اساس داستان واقعی دلخراش خانواده بروبرگ است که دختر جوانشان یان چندین بار در دهه 1970 توسط یک "دوست" خانوادگی کاریزماتیک و وسواسی ربوده شد...

 

عوامل ساخت سریال A Friend of the Family

سریال دوست خانوادگی، یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام و جنایی محصول کشور آمریکا است. این سریال بر اساس واقعیت، بر روی رابرت برشتولد تمرکز دارد که در دهه 1970 دو بار یان بروبرگ را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد و ربود. در این سریال جیک لیسی در نقش برشتولد و هندریکس یانسی و مککنا گریس در نقش بروبرگ در سنین مختلف بازی می کنند.
نیک آنتوسکا پس از خواندن کتاب معصومیت دزدیده شده: داستان یان بروبرگ (2003) و تماشای ربوده شده در دید ساده (2017) این فیلم را خلق کرد که هر دو در مورد آدم ربایی بروبرگ بود. اپیزودها بین فوریه و آگوست 2022 در آتلانتا، جورجیا ضبط شدند.

 

عوامل ساخت سریال دوست خانوادگی

این سریال بین 6 اکتبر تا 10 نوامبر 2022 در سرویس استریم Peacock منتشر شد. منتقدان به A Friend of the Family نقدهای مثبت دادند و کارگردانی الیزا هیتمن و عملکرد لیسی را تحسین کردند. برای دانلود سریال A Friend of the Family با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes امتیاز تأیید 92 درصد را با میانگین نمره 7.8 از 10 بر اساس 24 بررسی را به این فیلم اختصاص داده است. در انجمن منتقدان این وبسایت نوشته شده است "دوست خانواده که مانند یک کابوس اسلوموشن است، از کارگردانی ماهرانه الیزا هیتمن و نمایش بی دریغ جیک لیسی سود بی اندازه ای می برد". دانلود سریال A Friend of the Family به طرفداران ژانر درام و جنایی پیشنهاد میشه. متاکریتیک بر اساس 12 منتقد، امتیاز 73 از 100 را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.