دانلود سریال
Ripley ریپلی

345 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 33956
10
/
8.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ripley (ریپلی) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود سریال Ripley (ریپلی) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه سریال ریپلی

در دهه 1960 نیویورک، تام ریپلی (یک کلاهبردار درجه یک) توسط مردی ثروتمند استخدام می شود تا پسر ولخرج خود را متقاعد کند که از ایتالیا به خانه بازگردد. اما معرفی تام به زندگی راحت و آرام دیکی گرین لیف در خارج از کشور "اولین قدم به سمت یک زندگی پیچیده، کلاهبرداری ها و نقشه های جدید و قتل است.

 

عوامل ساخت سریال Ripley

سریال ریپلی یک مجموعه تلویزیونی در ژانر هیجان انگیز و روانشناختی محصول کشور آمریکا است که بر اساس رمان جنایی آقای ریپلی با استعداد پاتریشیا هایسمیت در سال ۱۹۵۵ ساخته شده است. این مجموعه محدود ۸ قسمتی با بازی اندرو اسکات در نقش تام ریپلی، جانی فلین در نقش دیکی گرین لیف، داکوتا فانینگ در نقش مارج شروود به نویسندگی و کارگردانی استیون زیلیان ساخته شد. این نمایش اولین اقتباس سریالی از رمان هایسمیت است که پس از نسخه های سینمایی Plein soleil از سال 1960 و The Talented Mr. Ripley در سال 1999 منتشر شد.
در 25 سپتامبر 2019، اعلام شد که اندرو اسکات برای نقش تام ریپلی انتخاب شده. او توضیح داد که اقتباس از مطالب به عنوان یک سریال به جای یک فیلم داستانی “به من این امکان را داد که به داستان، لحن و ظریف کاری های هایسمیت وفادارتر باشم. سعی کردم به گونه ای به منبع اقتباسم نزدیک شوم که انگار خودشم.” فیلمبرداری در ابتدا قرار بود در سپتامبر 2020 در ایتالیا آغاز شود، اما بعداً تا سال 2021 به تعویق افتاد.

 

عملکرد سریال Ripley

ریپلی در ابتدا قرار بود در Showtime پخش شود، اما در فوریه 2023، این سریال به نتفلیکس منتقل شد و در 4 آوریل 2024 برای اولین بار منتشر شد. برای دانلود سریال Ripley 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس نقد 79 منتقد، امتیاز تایید 86 درصد را به سریال اختصاص داد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «غرق در سیاه و سفید مجلل با اندرو اسکات خزنده ای که صفحه نمایش را به گروگان گرفته است.» دانلود سریال Ripley 2024 به طرفداران ژانر هیجان انگیز و روان شناختی پیشنهاد میشه. متاکریتیک بر اساس نقد ۳۸ منتقد نمره میانگین 75 از 100 را به نمایش داد که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.