دانلود سریال
Detention بازداشت

150 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 640
10
/
6.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Detention
دانلود سریال Detention

خلاصه سریال بازداشت

یک دانش آموز عذاب دیده رازهای نگران کننده ای را در دبیرستان دورافتاده خود کشف می کند زیرا عنتصری چون خیانت و ماوراء الطبیعه زندگی او را نابود می کنند...

 

عوامل ساخت سریال تایوانی Detention

سریال بازداشت (Detention) که برای نتفلیکس با همکاری سرویس تلویزیون عمومی، بر اساس بازی ویدئویی به همین نام و توسط Red Candle Games ساخته شده است. این سریال در 5 دسامبر 2020 برای اولین بار پخش شد. در این سریال لینگ وی لی در نقش یونشیانگ لیو، نینگ هان (هان نینگ) در نقش ری-شین نیش و گوانگ-ژی هوان در نقش ون-لیانگ چنگ هنرنمایی می کنند. این مجموعه هشت قسمتی در 5 دسامبر 2020، به مجموعه اورجینال زبان چینی نتفلیکس افزوده شد.

 

عملکرد سریال Detention

من فقط می خواهم این را با این مقدمه بگویم که این نمایش واقعاً یک درام ترسناک نیست، بلکه بیشتر گوتیک است، بنابراین اگر انتظار دارید هنگام تماشای این درام بترسید، ممکن است ناامید شوید. سریال بازداشت، اقتباسی از بازی با همین نام (نیازی نیست قبل از تماشا آن را بازی کنید) است که البته برای ترساندن شما نیست، بلکه بیشتر درباره آگاهی رساندن درمورد موضوعاتی چون گناه و آسیب است. برای دانلود سریال Detention 2020 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
ارواح در درام وجود دارند، اما اصلا ترسناک نیستند و بیشتر شبیه "ارواح گذشته ما / گذشته کشورمان" هستند. به نظر من داستان خوب بود و شخصیت های اصلی بازی خوبی داشتند. با وجود اینکه موضوعات درام می تواند جدی باشد، من دوست داشتم که درام هنوز لحظات کوچکی از شادی و امید رو به بیننده نشون بده. دانلود سریال Detention به طرفداران سریال های درام و ترسناک اسیای شرق پیشنهاد میشه.
با این حال ساعات جالبی با این سریال برایم ساخته شد و باعث شد بیشتر در مورد تاریخ تایوان جستجو کنم، اما نمی توانم بگویم که این یک درام است که دوباره تماشایش می کنم. با این حال، خوشحالم که آن را تماشا کردم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.