دانلود سریال
Palm Royale پالم رویال

146 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3263
10
/
6.7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Palm Royale
دانلود سریال Palm Royale

خلاصه سریال پالم رویال

در سال 1969، زنی جاه طلب قصد میکند از مرز بین افراد دارا و ندار عبور کند و صندلی خود را در منحصر به فردترین، شیک ترین و خائن ترین میز آمریکا تضمین کند: جامعه بلند پالم بیچ!

 

عوامل ساخت سریال Palm Royale

پالم رویال یک مینی سریال کمدی درام کوتاه ده قسمتی است که توسط آبه سیلویا بر اساس رمان «آقای و خانم آمریکایی پای» نوشته جولیت مک دانیل نوشته سال 2018 ساخته شده است. این سریال در 20 مارس 2024 با سه قسمت اولش به طور همزمان پخش شد.
در سال 1969، ماکسین سیمونز (کریستن ویگ) خارجی تلاش می کند تا از طریق منحصر به فرد ترین باشگاه تفریحی شهر، جایگاهی را در جامعه بلند پالم بیچ به دست آورد، در این فرآیند یاد می گیرد که برای رسیدن به این هدف چه خواهد کرد و چه نخواهد کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستن ویگ در نقش ماکسین دلاکورت سیمونز، ریکی مارتین در نقش رابرت دیاز، جاش لوکاس در نقش داگلاس دلاکورت سیمونز و لزلی بیب در نقش دینا دونوهو هنرنمایی می کنند.
در فوریه 2022 اعلام شد که Apple TV+ قصد ساخت سریال 10 قسمتی «خانم پای آمریکایی» را دارد که کریستن ویگ در آن نقش آفرینی می کند و لورا درن نیز علاوه بر بازیگری، تهیه کننده اجرایی این سریال نیز خواهد بود.

 

عملکرد مینی سریال پالم رویال

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes این سریال بر اساس نقد 59 منتقد، امتیاز تایید 53 درصد را بدست آورد. برای دانلود سریال Palm Royale 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. منتقدان این سایت نوشتند: «اجرا های افسانه ای بازیگران و شکوه بصری پالم رویال یک ماجراجویی منحصر به فرد را رقم می زند، اما لحن بی طرف آن منجر به یک سفر عجیب و غریب به بهشت ​​شد». دانلود سریال Palm Royale 2024 به طرفداران سریال های جسورانه و کمدی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.