دانلود سریال
Sugar شوگر

79 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4280
10
/
7.9
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Sugar
دانلود سریال Sugar

خلاصه سریال شوگر

کارآگاه خصوصی جان شوگر در مورد ناپدید شدن اولیویا سیگل، نوه محبوب هالیوود، جاناتان سیگل، تحقیق می کند. در حالی که شوگر تلاش می کند تا مشخص کند چه اتفاقی برای اولیویا افتاده است، کم کم رازهای قدیمی و جدید خانواده سیگل را کشف می کند...

 

عوامل ساخت سریال شوگر

سریال Sugar یک مجموعه تلویزیونی جدید محصول کشور آمریکا است. این سریال 8 قسمتی در ژانر درام و رازآلود است که توسط مارک پروتوسویچ به کارگردانی فرناندو میرلس و با بازی کالین فارل ساخته شده است. اولین نمایش آن در Apple TV+ در 5 آوریل 2024 بود.
در این سریال بازیگرانی چون کالین فارل در نقش جان شکر، کربی هاول-باپتیست در نقش روبی و امی رایان در نقش ملانی مکینتاش هنرنمایی می کنند. در دسامبر 2021 اعلام شد که Apple TV+ در یک جنگ مناقصه برای حقوق سریال، که کالین فارل را به عنوان ستاره انتخاب کرده بود، برنده شده است.

 

عملکرد سریال Sugar

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، به این سریال امتیاز تایید 81 درصد را بر اساس نقد 53 منتقد اختصاص داد. برای دانلود سریال Sugar 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن منتقدان وب سایت برای این سریال نوشتند: «یک نوآر مدرن که غرق در سنت کلاسیک است، شوگر می تواند از سرنخ های قوی تری برای همراهی با داستان استفاده کند، اما باید بگویم عملکرد جالب کالین فارل همه چیز را قانع کننده نگه می دارد». دانلود سریال شوگر به طرفداران سریال های درام و معمایی و راز آلود پیشنهاد ویژه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.