دانلود سریال
The Girls on the Bus دختران سوار بر اتوبوس

452 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1529
10
/
6.7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Girls on the Bus
دانلود سریال The Girls on the Bus

خلاصه سریال دختران سوار بر اتوبوس

چهار روزنامه‌نگار زن هر حرکت رژه نامزدهای ریاست جمهوری را دنبال می کنند تا نقاط ضعف هر کدوم رو پیدا کنند. آنها دوستی، عشق و رسوایی های زیادی کشف می کنند که این پتانسیل را دارد که نه تنها ریاست جمهوری بلکه کل دموکراسی را بی ثبات کند.

 

عوامل ساخت سریال The Girls on the Bus

سریال دختران سوار بر اتوبوس یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و سیاسی محصول کشور آمریکا است که توسط ایمی چوزیک و جولی پلک ساخته شده است و با الهام از خاطرات چوزیک در سال ۲۰۱۸ در تعقیب هیلاری ساخته شده است. این توسط تلویزیون برلانتی و استودیوی تلویزیونی برادران وارنر تولید می شود و اولین بار در 14 مارس 2024 در Max پخش شد.
در این سریال ملیسا بنویست در نقش سدی مک کارتی، روزنامه نگار نیویورک سنتینل، کارلا گوگینو در نقش گریس گوردون گرین، کریستینا المور در نقش کیمبرلین آنایا کندریک، ناتاشا بهنام در نقش لولا رهایی و براندون اسکات در نقش مالکوم هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال دختران سوار بر اتوبوس

ساخت این سریال برای اولین بار در آگوست 2019 در نتفلیکس، با الهام از رمان تعقیب هیلاری اثر امی چوزیک، آغاز شد. هرچند بعدا نتفلیکس این سریال را کنار گذاشت، که سپس به CW منتقل شد. برای دانلود سریال The Girls on the Bus 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال دوباره در فوریه 2022 شبکه را به HBO Max منتقل شد، جایی که دستور پخش سریال بالاخره صادر شد. تولید رسمی این سریال در 1 اکتبر 2022 آغاز شده بود.
این مجموعه در 14 مارس 2024 برای اولین بار پخش شد و با دو قسمت اول آن شروع شد و هر هفته یک قسمت جدید تا 9 می در Max پخش میشه. دانلود سریال The Girls on the Bus به طرفداران ژانر درام و سیاسی پیشنهاد میشه.این نمایش در وب سایت جمع‌آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes بر اساس 20 نقد، امتیاز تایید 55 درصد را بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.