دانلود سریال
Bodyguard محافظ شخصی

164 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 148581
10
/
8
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Bodyguard (بادیگارد) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Bodyguard (بادیگارد) با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال بادیگارد

دیوید باد، یک کهنه سرباز مشکل دار که افسر پلیس شده است، به شعبه حفاظت تخصصی پلیس متروپولیتن فرستاده می شود و وظیفه محافظت از یک سیاستمدار را بر عهده می گیرد...

 

عوامل ساخت سریال Bodyguard

سریال بادیگارد یک مجموعه تلویزیونی در ژانر مهیج و سیاسی محصول بریتانیا است که توسط جد مرکوریو ساخته و نوشته شده و توسط World Productions برای BBC تولید شده است. این مجموعه شش قسمتی حول محور شخصیت خیالی گروهبان پلیس دیوید باد (ریچارد مدن)، کهنه سرباز جنگ ارتش بریتانیا که از PTSD رنج می برد، می پردازد که اکنون برای شعبه حفاظت از خانواده سلطنتی و متخصص خدمات پلیس متروپولیتن لندن کار می کند.

 

عملکرد سریال بادیگارد

پخش این سریال از بی‌بی‌سی وان در 26 آگوست 2018 آغاز شد. این سریال با تحسین منتقدان، به ویژه برای اجرای مدن مواجه شد و نامزد دریافت جوایز متعددی از جمله جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام، برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد سریال تلویزیونی درام برای مدن شد. در هفتاد و یکمین دوره جوایز پرایم تایم امی، این سریال نامزد سریال درام برجسته شد. برای دانلود سریال bodyguard با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس نقد 70 منتقد، امتیاز تایید 93 درصد را با میانگین نمره 8.2 از 10 به سریال اختصاص داد. انجمن منتقدان سایت نوشتند: «بادیگارد تنش قابل توجهی را در تمام مراحل خود برای خلق یک تریلر روان شناختی جذاب و اعتیادآور حفظ می کند.» آلیسون کین، که برای Collider می نویسد، بازی های بازیگران را تحسین کرد و بازی مدن را "جذب کننده" و "کاملاً دلخراش" توصیف می کند و سریال را به عنوان "یک سواری هیجان انگیز که واقعاً مدن را به عنوان یک استعداد بزرگ به نمایش می گذارد" نام برد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.