دانلود سریال
Top Boy پسر برتر

146 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 40090
10
/
8.4
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Top Boy 2011 (پسر برتر) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
دانلود سریال Top Boy 2011 (پسر برتر) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان

خلاصه سریال پسر برتر

دو فروشنده مواد مخدر لندنی تجارت پرسود خودشون رو در یک مجتمع مسکونی عمومی در شرق لندن انجام می دهند و ما در این ماجرا با اونها همراه میشیم.

 

عوامل ساخت سریال پسر بزرگ

سریال Top Boy یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و جنایی محصول بریتانیا است که توسط رونان بنت ساخته و نوشته شده است. داستان سریال در املاک خیالی سامرهاوس در منطقه هاکنی لندن می گذرد. این فیلم روی دو فروشنده مواد مخدر به نام های دوشان (اشلی والترز) و سالی (کین رابینسون) به همراه افراد دیگری که درگیر خرید و فروش مواد مخدر و خشونت گروهی در لندن هستند، تمرکز دارد.
در کل 32 قسمت در پنج سری وجود دارد. دو سری اول هر کدام با 4 قسمت پخش شد که سری اول در چهار شب متوالی از 31 اکتبر تا 3 نوامبر 2011 و سری دوم از 20 اوت تا 10 سپتامبر 2013 منتشر شد. اگرچه خط داستانی برای قسمت های بعدی پیشنهاد شد، اما این سریال توسط کانال 4 در سال 2014 کنار گذاشته شد. 

جالب است بدانید به دنبال علاقه رپر کانادایی دریک به این سریال، در سال 2017 اعلام شد که نتفلیکس سریال را احیا خواهد کرد و اشلی والترز و کین رابینسون و همچنین خدمه اصلی نقش خود را دوباره ایفا کردند و دریک و تیمش به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت کردند.

 

عملکرد سریال Top Boy

این سریال به دلیل نویسندگی، بازیگری، فیلمبرداری، مضامین، رئالیسم و موسیقی متن، با مقایسه مطلوب با دیگر نمایش‌های جنایی مانند The Wire، Snow Fall و Power مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. این سریال چندین جایزه و نامزدی از جوایز تلویزیونی آکادمی بریتانیا دریافت کرده است، از جمله نامزدی جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا برای بهترین مینی سریال و جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای جاسمین جابسون. 
سریال Top Boy بازخورد مثبتی از منتقدان دریافت کرد. دو سری اول با 1 میلیون بیننده به نمایش درآمد و توانست سهم مخاطبان خود را در طول دوره دو ساله خود حفظ کند. برای دانلود سریال Top Boy با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
تام ساتکلیف، که در ایندیپندنت می نویسد، نوشت: "این درام تقریباً شامل هیچ موعظه ای نمی شد، اما حس اخلاقی در همه جا وجود داشت، زیرا وجدان بد در مواجهه با خشن ترین شخصیت ها سوسو می زد و غم و اندوه به طور یکسان به مقصر و بی گناه ضربه می زد.» این درام بینندگان را به شهرک های مسکونی شرق لندن می برد. تنش بین باندهای مواد مخدر که تقریباً آشکارا عمل می کنند و آنهایی که تلاش می کنند تا زندگی صادقانه ای را در مقابل احتمالات در منطقه جنایت زده داشته باشند، وجود دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.