دانلود سریال
Marcella مارسلا

103 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 37438
10
/
7.4
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Marcella (مارسلا) بدون سانسور
دانلود سریال Marcella (مارسلا) بدون سانسور

خلاصه سریال مارسلا

مارسلا بک لند به خاطر خانواده اش پلیس متروپولیتن را ترک کرد. اما بعدا به دلایلی به کار خود در جوخه قتل باز می گردد و پرونده ای را بررسی می کند که به طرز نگران کننده ای برای او آشنا به نظر می رسد...

 

عوامل ساخت سریال Marcella

سریال مارسلا یک سریال تلویزیونی در ژانر پلیسی، نوآر و نوردیک محصول بریتانیا است و به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگیِ فیلمنامه نویس سوئدی، هانس روزنفلد، ساخته شد. این سریال توسط Buccaneer Media برای ITV تولید شده است. این سریال اولین بار در تاریخ 4 آوریل 2016 در ITV با هفت قسمت دیگر به صورت هفتگی منتشر شد.
در این سریال آنا فریل در نقش مارسلا بک لند، کارآگاه سابق لندنی بازی می کند که برای تحقیق در مورد پرونده ای باز از 11 سال قبل که مربوط به یک قاتل سریالی ناشناس است که به نظر می‌رسد دوباره فعال شده است، به کار باز می‌گردد.

 

عملکرد سریال مارسلا

در سال 2017، فریل جایزه بین المللی امی بهترین بازیگر زن را برای بازی در سریال مارسلا دریافت کرد. برای دانلود سریال Marcella با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
برای سری اول، وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس نقد 15 منتقد، امتیاز تایید 73 درصد رو با میانگین نمره 6.7 از 10 گزارش داد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «مارسلا با جذب آنا فریل، هر طرفدار درام جنایی تاریکی را راضی می کند». 
این سریال در فصل دوم کمی کاهش امتیاز رو تجربه کرد اما فصل سوم سریال از دو فصل قبلیش امتیاز بالاتری گرفت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.