دانلود سریال
Stay Close نزدیک بمان

58 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 37754
10
/
6.9
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال جنایی Stay Close (نزدیک بمان) بدون سانسور
دانلود سریال جنایی Stay Close (نزدیک بمان) بدون سانسور

خلاصه سریال نزدیک بمان

زندگی یک عکاس، یک مادر فوتبالیست و یک کارآگاه قتل توسط یک رویداد وحشتناک در گذشته آشفته می شود...

 

عوامل ساخت سریال Stay Close

سریال نزدیک بمان یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر رازآلود محصول 2021 بریتانیا است. این سریال بر اساس رمان هارلن کوبن با همین عنوان در سال ۲۰۱۲ است که توسط کمپانی Red Production برای نتفلیکس تولید شده است. اولین قسمت این مجموعه هشت قسمتی در 31 دسامبر 2021 منتشر شد.
در این سریال کوش جامبو در نقش مگان پیرس، جیمز نسبیت در نقش دی اس مایکل بروم، ریچارد آرمیتاژ در نقش ری لوین و سارا پریش در نقش لورین گریگز هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال نزدیک بمان

ساخت سریال Stay Close، شامل هشت قسمت، توسط نتفلیکس در اکتبر 2020 اعلام شد. در آن زمان، دنی بروکلهرست به عنوان نویسنده اصلی سریال با دانیل اوهارا به عنوان کارگردان اصلی اعلام شد. برای دانلود سریال Stay Close با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس نقد 13 منتقد، این سریال امتیاز تایید 92 درصد رو با میانگین نمره 6.2 از 10 برای این سریال گزارش داد. به طور خلاصه بازیگران زیادی در سریال وجود دارند که اجرایشان ارزش تماشا دارند. همینطور نمیدونم شما هم با من هم نظر هستید یا خیر اما من همیشه از معمایی لذت می برم که زمان و فضای زیادی را برای شکایت مخاطب فراهم می کنه و واقعاً تک تک چیزهای «فستر» را می ستودم. حتی اگر شما کل سریال رو فقط برای صحنه های فستر تماشا کنید باز هم ارزشش را دارد!

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.