دانلود سریال
Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker

47 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13585
10
/
7.3
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker به صورت رایگان
دانلود سریال Self Made: Inspired by the Life of Madam C.J. Walker به صورت رایگان

خلاصه سریال خود ساخته

داستان الهام بخش کارآفرین آمریکایی آفریقایی تبار، خانم سی جی واکر، که موفق شد امپراتوری محصولات مراقبت از مو را بسازد و او را به اولین زن میلیونر خودساخته آمریکا تبدیل کرد.

 

عوامل ساخت سریال Self Made

سریال خود ساخته: الهام گرفته از زندگی خانم سی جی واکر (به انگلیسی: Self Made: Inspired by the Life of Madam C. J. Walker) یک مجموعه تلویزیونی کوتاه در ژانر درام محصول کشور آمریکا است. این سریال بر اساس بیوگرافی On Her Own Ground اثر A'Lelia Bundles ساخته شده است که در 20 مارس 2020 در نتفلیکس منتشر شد. این سریال به طور کلی نقدهای مثبت همراه با ستایش برای عملکرد اکتاویا اسپنسر دریافت کرد هرچند به دلیل چند اشتباه در ذکر تاریخ ها مورد انتقاد قرار گرفت. اسپنسر برای بازی خود نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال یا فیلم کوتاه شد.

در این سریال بازیگرانی همچون اکتاویا اسپنسر در نقش خانم سی جی واکر، تیفانی هادیش در نقش للیا، کارمن اجوگو در نقش آدی و گرت موریس در نقش کلئوفوس واکر هنرنمایی می کنند. 

عملکرد سریال خود ساخته

در 10 نوامبر 2016، اعلام شد که Zero Gravity Management حقوق زندگینامه A'Lelia Bundles از Madam C. J. Walker، تحت عنوان On Her Own Ground را به هدف ساخت یک سریال کوتاه خریده است. برای دانلود سریال Self Made با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این مینی سریال بر اساس نقد 25 منتقد، میانگین نمره 5.66 از 10 را با امتیاز تایید 68 درصدی بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «سریال Self Made در همه صحنه ها مطابق اسمش عمل نمی کند، اما نمیشه انکار کرد که تجسم تماشایی اکتاویا اسپنسر از شخصیت منحصر به فرد Madam C.J. Walker، یک نمایش دیدنی و جذاب است.» متاکریتیک امتیاز 64 از 100 را بر اساس نظر 17 منتقد، به این سریال اختصاص داد. چند منتقد به دلیل تغییر داستان و عدم توجه به واقعیت از این فیلم انتقاد کردند. برای مثال آدی مونرو یک شخصیت تخیلی است که برای به تصویر کشیدن آنی مالون، میلیونر خودساخته دیگری که در واقع مربی واکر بود، ساخته شده است. او در این سریال به عنوان یک شرور به تصویر کشیده شده است. یکی دیگر از تغییرات داستان نشان دادن دختر واکر به عنوان یک لزبین است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.