دانلود سریال
Under the Bridge زیر پل

118 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 509
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Under the Bridge
دانلود سریال Under the Bridge

خلاصه سریال زیر پل

رینا ویرک، یک دختر چهارده ساله، برای پارتی با دوستانش به یک مهمانی رفت و دیگر به خانه بازنگشت. حالا هفت دختر و یک پسر نوجوان متهم به یک قتل وحشیانه هستند...

 

عوامل ساخت سریال Under the Bridge

سریال «زیر پل» یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام و جنایی واقعی محصول کشور آمریکا است که توسط کوین شفرد ساخته شده و بر اساس کتابی به همین نام اثر ربکا گادفری ساخته شده است. این سریال داستان قتل رینا ویرک را دنبال می کند. اولین قسمت Under the Bridge در تاریخ 17 آوریل 2024 از سرویس استریم Hulu پخش شد.
در این سریال بازیگرانی چون لیلی گلدستون در نقش کم بنتلند، وریتیکا گوپتا در نقش رینا ویرک، کلویی گیدری در نقش ژوزفین بل و جاون والتون در نقش وارن گلواتسکی هنرنمایی می کنند.
در سپتامبر 2022، سرویس استریم Hulu به سریال سفارش 8 قسمتی داد و کوین شفرد فیلمنامه را از کتابی به همین نام توسط ربکا گادفری اقتباس کرد. فیلمبرداری اصلی در ونکوور، از دسامبر 2022 تا مه 2023 انجام شد.

 

عملکرد سریال زیر پل

این کتاب بر اساس کتابی از ربکا گادفری است. ما به دنیای پنهانی از دخترانی که متهم به قتل هستند آورده شده ایم. موقع تماشای سریال، توجه به این نکته مهم است که همه اینها در زمانی اتفاق افتاده که مردم (به ویژه مردان) نمی توانستند تصور کنند که دختران خشن باشند و کار های وحشیانه انجام دهند. فقط پسرها در باندها دعوا می کردند و با گروه های دیگر درگیری داشتند نه دخترها.

برای دانلود سریال Under the Bridge 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس نظر 31 منتقد، 84 درصد امتیاز تایید با میانگین امتیاز 7.6 از 10 را بدست آورد. Metacritic، امتیاز 70 از 100 را بر اساس نقد 27 منتقد به سریال اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" برای این نمایش است.
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.