دانلود سریال
The Flower in Prison گلی در زندان

33 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 251
10
/
7.3
IMDB Rating
51
/
51
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Flower in Prison به صورت رایگان - گلی در زندان
دانلود سریال کره ای The Flower in Prison به صورت رایگان - گلی در زندان

خلاصه سریال گلی در زندان

داستان سریال در زمان سلسله چوسون اتفاق می افتد و داستان یوک نیو، دختری که در زندان به دنیا آمد و بزرگ شد و ماجراجویی های او با یون تائه وون مرموز را شرح می‌دهد…

 

عوامل ساخت سریال گلی در زندان

سریال Flowers of the Prison یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام محصول کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. این درام پروژه ویژه ام بی سی برای بزرگداشت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس این شبکه بود. این درام همچنین نشان دهنده سومین همکاری بین کارگردان لی بیونگ هون و نویسنده چوی وان کیو است. این سریال جایگزین سریال «قرارداد ازدواج» شد و از 30 آوریل تا 6 نوامبر 2016 هر شنبه و یکشنبه ساعت 22:00 (به وقت سئول) در قالب 51 قسمت از MBC پخش شد.
در این سریال جین سه یون در نقش یوک-نیو، جونگ دابین در نقش یوک نیو جوان، برو سو به عنوان یون تائه وون و جونگ یون سوک در نقش یون تائه وون جوان هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال Flowers of the Prison

گلی در زندان ممکن است حماسه تاریخی حماسی معمولی ای که در کیدراما ها میبینید نباشد، اما با این وجود زیبا و راضی کننده است. 
اول از همه، این یک درام ساژوک (تاریخی) و ماک جانگ (ملودرام) است، بنابراین نمی توانید روایت و سرعت آن را با سریال های کوتاه 16 تا 20 قسمتی مقایسه کنید. داستان ساده است با تمام اجزای معمول یک نمایش تاریخی...اما با وجود اینکه یک درام سیاسی است، بیشتر وقایع بر روی زندگی افراد عادی و تلاش های آنها برای مبارزه با بی عدالتی و آزار و اذیت متمرکز بود. برای دانلود سریال Flowers of the Prison 2016 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
بازیگران فوق‌العاده هستند، بیشتر از بازیگران کهنه کار معروف در این سریال استفاده شده، اما تعداد معدودی از بازیگران جدید در مقابل کهنه بازان ایستادگی کردند. شگفت زده خواهید شد که چگونه بازیگران پشتیبانی شخصیت های خود را در چنین اجراهای طبیعی و در عین حال به یاد ماندنی ارائه کردند.
به طور کلی، این درام نمایش خوبی است. ممکن است با درام های دیگر MBC مانند "Empress Ki"، "Horse Doctor"، "Moon Embracing the Sun" و امثال آن مقایسه نشود، اما قطعا ارزش تماشای بالایی دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.