دانلود سریال
Chief Detective 1958 کارآگاه ارشد 1958

212 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 71
10
/
8.9
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Chief Detective 1958 به صورت رایگان - کارآگاه ارشد
دانلود سریال کره ای Chief Detective 1958 به صورت رایگان - کارآگاه ارشد

خلاصه سریال chief detective 1958

«پارک یانگ هان» یک کارآگاه جوان است که بعد از چند موفقیت جزئی در بخش جنایی، فساد گسترده‌ای را کشف می‌کند که به ناعدالتی‌های جامعه‌اش دامن می‌زند. او که از حقیقت نقض کرامت انسانی و فساد در جامعه‌اش خشمگین شده است، تلاش خود را برای مقابله با آن آغاز می‌کند، اما نه به تنهایی! چراکه دوستان کارآگاهش او را در این راه سخت یاری می‌کنند...

 

عوامل سریال chief detective 1958

این سریال در سال 2024 میلادی پخش خود را در ژانر کمدی، اکشن و جنایی از سوی کشور کره جنوبی با رده‌بندی سنی PG-13 آغاز کرده است و شبکه «دیزنی پلاس» پخش آن را بر عهده گرفته است. «پارک جا-بوم» کارگردان این اثر به شمار می‌رود که افرادی نظیر «لی جون-هون»، «سئو یون-سو»، «چوی وو-سونگ» و «لی دونگ-هوی» را به عنوان بازیگران اصلی این مجموعه تلوزیونی انتخاب کرده است.

 

نقد و بررسی «کارآگاه ارشد 1958»

در اینجا با اثر جالبی طرف هستیم، یعنی سریالی که به عنوان یک درام جنایی10 قسمتی، نقش یک سریال پیش‌درآمد برای سریال طولانی‌مدت «بازرس ارشد» را بازی می‌کند که در قالب نزدیک به 900 قسمت بین سال های 1971 تا 1989 پخش می‌شده است (با این حال برای تماشای این سریال، نیازی به تماشای آن مجموعه‌ی 900 قسمتی ندارید).
این سریال در شهر سئول و در سال 1958 میلادی رخ می‌دهد، جایی که شخصیت اصلی، اکنون کارآگاه جوانی است که مخفیانه به دنبال ردیابی چند دزد گاو می‌گردد. «پارک هونگ-یان» در این عملیات موفق می‌شود، اما فسادی گسترده را در وزارت‌خانه کشف می‌کند که خشم او را برمی‌انگیزد و او را ترغیب می‌کند تا برای خشکاندن این فساد اقدام کند. خوشبختانه «یونگ-هان» تنها نیست. دوستانی که او برای خود پیدا کرده، یعنی افرادی که به طور مرتب در امور کارآگاهی دست دارند، به کمک او می‌آیند تا به او برای رسیدن به هدف اخلاقی‌اش کمک برسانند.
اصلی‌ترین بازیگر این سریال، «لی جون-هون» است. «لی» به جای اینکه نقش «پارک هونگ-یان» را مانند بازیگری که مجموعه‌ی قدیمی را بازی کرده بود ایفا کند، تا حد زیادی بر روی اجراهای قبلی‌اش تکیه می‌کند تا بتواند نقش اجتماعی خود را بهتر به تصویر بکشد، در نتیجه می‌توانیم او را به عنوان یک کارآگاه اخلاق‌مدار باور کنیم. اگرچه نویسندگان در قسمت‌های ابتدایی توضیح نمی‌دهند که شخصیت «یونگ-هان» مهارت‌های کارآگاهی درخشان خود را از کجا می‌آورد، اما می‌دانیم که بذر ایده‌آل‌گرایی او توسط پدرش کاشته شده است. شخصی که موازین اخلاقی خود را با ضرب‌المثلی عجیب به پسرش رسانده است: «زندگی در این دنیا مانند دم کردن الکل است، باید ناخالصی‌ها را فیلتر کرد.»
با اینکه این سریال در قالب یک سریالی دارای هویت مستقل است، اما برخی از افرادی که مجموعه اصلی را به خاطر می‌آورند ممکن است احساس کنند که این نمایش با نسخه اصلی، فراتر از شخصیت‌هایش، اشتراک کمی دارد. اما لازم به یادآوری است که آشنا نبودن با سریال اصلی، به هیچ وجه مانعی برای لذت بردن از این سریال جنایی نیست. اگر به تماشای این اثر علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این سریال را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.