دانلود سریال
Baby Reindeer بچه گوزن شمالی

686 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 35860
10
/
8.1
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Baby Reindeer (بچه گوزن شمالی) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود سریال Baby Reindeer (بچه گوزن شمالی) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه سریال Baby rainder

زنی به نام «مارتا» وارد زندگی یک کمدین به نام «دانی» می‌شود و شروع به ارسال صدها ایمیل آزاردهنده به او می‌کند. این ایمیل‌ها باعث ایجاد درگیری‌های ذهنی و در نهایت مواجه با یک ترومای غم‌انگیز برای «دانی» می‌شود...

 

عوامل سریال Baby rainder

این سریال در سال 2024 میلادی در ژانر بیوگرافی و درام از سوی شبکه چندرسانه‌ای «نتفلیکس» با رده‌بندی سنی 17+ سال پخش خود را با بازیگرانی نظیر «ریچارد گاد»، «جسیکا گانینگ» و «ناوا مائو» آغاز کرده است.

 

نقد و بررسی سریال «بچه‌گوزن شمالی»

«ریچارد گاد» در نقش نویسنده و کمدین اسکاتلندی (دانی)، در مینی سریال هفت قسمتی «نتفلیکس» (که برگرفته از نمایش تک‌نفره‌اش است) ظاهر می‌شود و داستان واقعی آزار و اذیت و تعقیب را بازگو می‌کند. اجرای «ریچارد گاد» چنان قانع‌کننده و قابل‌باور است که مخاطب را به یکی از دردناک‌ترین دوره‌های زندگی‌اش می‌برد. این سریال تفاوت‌های ظریف احساسات و خلق‌و‌خوهای عاطفی در رابطه را نمایش می‌دهد. در نتیجه‌ی چنین ویژگی‌های مثبتی، اگر بتوانیم این سریال را به طور کوتاه توصیف کنیم، باید آن را تکان‌دهنده، خنده‌دار، دردناک و تأثیرگذار بدانیم. سریال «بچه‌گوزن شمالی» گوهری کمیاب در «نتفلکیس» است که به ما یادآوری می‌کند که این رسانه چه پتانسیل بی‌نظیری برای خلق مجموعه‌های باارزش دارد.

سریال با ورود «دانی» به ایستگاه پلیس لندن آغاز می‌شود. او گیج و فرسوده توضیح می‌دهد که زنی با خلقیات ناپایدار، ماه‌هاست او را تعقیب می‌کند. متأسفانه افسر پلیس هیچ راه حل مطمئنی برای او ندارد. در نتیجه همان‌طور که داستان شش ماه به عقب می‌رود، بینندگان متوجه می‌شوند که «دانی» کاملاً در مورد وضعیتی که تجربه کرده صادق نبوده است: ظاهراً «دانی» و «مارتا» یک رابطه‌ی نیمه‌عاطفی را شروع کرده‌اند که در گذر زمان طراوت خود را از دست داده و با وجود اینکه «دانی» سعی کرده از رابطه خارج شود، اما «مارتا» تلاش کرده تا با اذیت‌کردن او به شکل‌های مختلف، او را به سمت خودش بکشاند. این آزار و اذیت شامل ارسال ایمیل‌هایی با مضامین تند و آزاردهنده است که زندگی «دانی» را در شکننده‌ترین حالت ممکن قرار می‌دهد.

«بچه‌گوزن شمالی»، روایتی آسیب‌پذیر و صریح از سوء‌استفاده‌های مختلف در رابطه را نشان می‌دهد و اینکه چگونه می‌تواند در زندگی تمام افراد به وجود بیاید. نویسندگان در هفت اپیزود نشان می‌دهند که چگونه وسواس «مارتا» نسبت به «دانی»، برای او از یک رابطه‌ی آزاردهنده تبدیل به یک شیفتگی بیمارگونه می‌شود. علاوه بر این، این سریال به تعصبات جنسیتی نیز می‌پردازد، زیرا نقش‌های مرد و زن در این داستان آزار و اذیت عوض شده است. در نهایت می‌توانیم بگوییم که این سریال، با لحنی تیره و درخشان، به دقت ضعف‌های عواطف انسانی و بیماری‌های روانی را به شکلی نمایش می‌دهد که بر هر بیننده‌ای تأثیر خواهد گذاشت. بیشتر از تمام موارد، مخاطب درباره «دانی» و پیچیدگی‌ها و اتفاقاتی که انسانیت او را شکل داده است می‌آموزد. با پایان یافتن سریال نیز ما مجبور می‌شویم با دروغ‌هایی که به خود و دیگران می‌گوییم و اینکه چگونه همه آن چیزها بر نحوه نمایش شخصیت ما در جهان و آنچه قابل قبول می دانیم تأثیر می‌گذارد، مقابله کنیم.

اگر به تماشای این سریال علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در این صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این مجموعه سریالی را در انواع کیفیت‌ها، به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.