دانلود سریال
The Tattooist of Auschwitz خالکوب آشویتس

42 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 45
10
/
6.4
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Tattooist of Auschwitz (خالکوب آشویتس) به صورت رایگان
دانلود سریال The Tattooist of Auschwitz (خالکوب آشویتس) به صورت رایگان

خلاصه داستان سریال The Tattooist of Auschwitz

«لالی سوکولوف»، یک زندانی یهودی بود که در خلال جنگ جهانی دوم، وظیفه خالکوبی شماره شناسایی زندانیان بر روی بازوهای آن‌ها را در اردوگاه کار اجباری «آشویتس-بیرکناو» برعهده داشت و «گیتا فورمن» زنی بود که عاشق او شد...

 

معرفی عوامل The Tattooist of Auschwitz

این سریال پخش خود را در سال 2024 میلادی از سوی شبکه Peacock با رده‌بندی سنی 14+ سال در ژانر جنگی، عاشقانه و درام با حضور ستارگانی نظیر «جونا هاور-کینگ»، «ملانی لینسکی» و «آنا پروچیناک» آغاز کرده است. این اثر تلوزیونی از روی رمانی با همین نام به قلم «هتر موریس» اقتباس شده که در سال 2017 توزیع شد و با الهام از یک داستان واقعی در جنگ جهانی دوم، توانست به محبوبیتی جهانی برسد که ثمره‌اش فروش 8 میلیون نسخه در سرتاسر دنیا بود.

 

نقد و بررسی سریال «خالکوب آشویتس»

رمان اقتباسی این اثر، کتابی بود سرشار از رنج و عشق در دوره‌ای بسیار حساس از جنگ جهانی دوم، به روایت قشری شدیداً آسیب‌پذیر که بیشترین تلفات جنگ را متحمل شد: اسیران یهودی. حافظه‌ی جمعی سینمادوستان تصاویر مشخصی از هولوکاست جنگ جهانی دوم در ذهن خود دارد: سیم خاردارهای بی‌پایان اردوگاه کار اجباری نازی‌ها، بدن‌های برهنه و بسیار لاغرِ اسیران جنگی، اجساد وحشت‌آلود و سوء‌استفاده و قتل‌های شرورانه به دست سربازهای شیطان‌صفت نازی. هالیوود بارها و بارها با ارائه این تصاویر وحشتناک در تاریخ سینما، چنین تصاویری را در ذهن مردمان تمام جهان ثبت کرده است، اما زمان آن رسیده که هنگام تماشای این سریال، به گونه‌ای متفاوت وارد دنیای این تصاویر شوید، گونه‌ای از جنس عشق.
این سریال داستان حقیقی «لالی سوکولوف» را بازگو می‌کند، یهودی‌ای که در سال 1942 میلادی وارد اردوگاه «آشویتس» شد و در این جهنم طاقت‌فرسا با زنی به نام «گیتا فورمن» آشنا شد که به سرعت آتش عشق را در قلب او روشن کرد. اما آیا عشق، ماهیتی‌ست که بتواند در محیطی آکنده خشونت مانند اردوگاه کار اجباری نازی‌ها دوام بیاورد و شکوفا شود؟ پاسخ این سؤال، در شش قسمت نفس‌گیری نهفته که شبکه‌ی «پیکاک» برای بینندگان خلق کرده است. ترکیب ژانر جنگی با ژانر عاشقانه که به عنوان اصلی‌ترین متریال داستانی رمانِ مربوطه به شمار می‌رفته، در این سریالِ اقتباسی نیز نقش‌آفرینی می‌کند. سازندگان اما به طور جدی به سراغ پرکردن حفره‌های داستانی رمان رفته‌اند؛ برای مثال آن‌ها متخصصانی را استخدام کرده‌اند که تناقص‌های تاریخی رمان را پیدا کرده و از درج آن‌ها در فیلمنامه سریال امتناع کنند. نتیجه‌ی چنین اقدامی منجر به خلق قصه‌ای از روی رمانی با همین نام شده که حالا، با واقع‌گرایی بسیار بیشتری روایت خود را جلو می‌برد. رنج و عشق دو عنصر حیاتی قصه‌گویی در این سریال به شمار می‌روند که به خوبی نشان می‌دهند دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم چگونه می‌تواند همواره بین دو وجه منفی و مثبت در کشاکش باشد، اما همچنان ارزش جنگیدن را داشته باشد. 
ما تماشای این سریال را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به تماشای آثاری با ژانر عاشقانه علاقه دارند، اما می‌خواهند سرسختی خود را با تماشای سریالی که صحنه‌های رنج‌آور بی‌شماری دارد بسنجند. برای دانلود تمام قسمت‌های این سریال در انواع کیفیت‌ها، بدون سانسور و به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.