دانلود سریال
The Great Heist سرقت بزرگ

90 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2933
10
/
7.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Great Heist بدون سانسور به صورت رایگان - سرقت بزرگ
دانلود سریال The Great Heist بدون سانسور به صورت رایگان - سرقت بزرگ

خلاصه سریال سرقت بزرگ

این نمایش یک تفسیر دراماتیک بر اساس داستان واقعی سرقت در سال 1994 از بانک ملی از بانک جمهوری در والدوپار است. جایی که مجرمان با 33 میلیون دلار آمریکا فرار کردند...

 

عوامل ساخت سریال The Great Heist

سریال سرقت بزرگ یک مینی سریال تلویزیونی محصول کشور کلمبیا است. این سریال در سال ۲۰۲۰ با بازی مارسلا بنژومیا، پائولا کاستانو، آندرس پارا، کریستین تاپان و والدو اورهگو منتشر شد.

 

عملکرد سریال The Great Heist

سریال سرقت بزرگ در 14 آگوست 2020 در نتفلیکس منتشر شد. سریال Money Heist قبلاً ثابت کرد که جمعیت نتفلیکس عاشق داستان دزدی های بزرگ هستند. این یک نمایش مشابه برای طرفداران اینجور سریال هاست. البته این سریال کلمبیایی بر اساس یک موقعیت واقعی  ساخته شده که یک حمله به یک بانک بزرگتر در کشور اسپرسو را پوشش می دهد. همچنین، مطمئناً این بزرگترین سرقت نقدی در تاریخ است. برای دانلود سریال The Great Heist با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. با شش قسمت 40 دقیقه ای در هر فصل، سرقت بزرگ یک نمایش فوق العاده راحت برای تماشا و یک سریال واقعا لذت بخش است. در حالی که بعید به نظر می رسد که این نمایش به پای La Casa De Papel (حداقل در 3 فصل اول) برسد، با این وجود، از طرف بسیاری از منتقدان توصیه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.