دانلود سریال
The Brave Yongsujeong یونگ سو جونگ شجاع

516 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6
10
/
6.8
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Brave Yongsujeong - یونگ سو جونگ شجاع
دانلود سریال کره ای The Brave Yongsujeong - یونگ سو جونگ شجاع

خلاصه سریال The Brave Yong Su-Jeong

«یونگ سو-جونگ» (با بازی «اوهم هیون کیونگ») یک فعال رسانه‌ای‌ست که به طور عادی طرفداران زیادی دارد، اما شخصی‌ست که جذابیت نشاط‌آوری از خود نشان می‌دهد که به محبوبیت او به عنوان یک میزبان خرید خانگی افزوده است. او به دلیل شخصیت صادق و صریحش، طرفداران زن زیادی از طیف‌های سنی مختلف دارد، اما در زندگی شخصی‌اش همه‌چیز متفاوت است: او دلباخته‌ی یک مرد شده، اما نمی‌تواند احساساتش را به او ابراز کند و حتی نمی‌تواند در چشمان او نگاه کند. «جو وو جین» (با بازی «کوون هوا-وون») مردی‌ست که «یونگ» به او علاقه دارد...

 

عوامل سریال The Brave Yong Su-Jeong

این سریال در سال 2024 میلادی توسط کشور کره‌ جنوبی در ژانر درام با حضور بازیگرانی نظیر «اوهم هیون کیونگ»، «کوون هوا-وون»، «سئو جون-یانگ» و «لیم جو-ایون» به کارگردانی «لی مین-سو» ساخته و منتشر شده است. 

 

نقد و بررسی سریال کره ای یونگ سو جونگ شجاع

بخش زیادی از سریال‌های کی-دراما بر روی تصویری که بازیگران خود در میان بینندگان سریال‌های کره‌ای ساخته‌اند اتکا می‌کنند. این اثر نیز با استفاده از همین موضوع، به سراغ بازیگرانی رفته که عموماً با تایپ‌های شخصیتی مخصوص به خودشان شناخته شده‌اند و ترکیب آن‌ها می‌تواند برای هر بیننده‌ی کی-دراما جذاب باشد. خلاصه‌ی داستان را بالاتر خواندید، اما خوب است به این نکته نیز اشاره کنیم که فقط دو شخصیت در قصه وجود ندارند و در واقع چهار شخصیت اصلی داریم که رابطه‌ی آن‌ها با یکدیگر، اصلی‌ترین نقطه تمرکز این اثر است. با اینکه بازی «هیون کیونگ» گیرا و جذاب است و به سرعت می‌تواند نظر مثبت هر بیننده‌ای را جلب کند، اما ممکن است بازیگران دیگر در نظر شما آنچنان تأثیرگذار به چشم نیایند، آن هم به این خاطر است که نویسندگان در قسمت‌های اولیه تمرکز زیادی بر روی شخصیت‌های دیگر نداشته‌اند و سعی کرده‌اند بر روی شخصیت اصلی خود تمرکز کنند تا ارتباطی مثبت بین او و مخاطبان بسازند و خوشبختانه در این کار هم موفق شده‌اند. 
شخصیت اصلی این سریال زنی‌ست که او را جسارت و صراحت بالایش می‌شناسند، اما متأسفانه در زندگی شخصی‌اش قادر نیست که احساساتش را به مرد مورد علاقه‌اش ابراز کند و چنین تضادی، لحظه‌هایی تماشایی از درام عاطفی و کمدی سبک را در هر صحنه‌ی این سریال ایجاد می‌کند.  برخلاف ظاهر ساده‌ای که ممکن است در پوستر سریال ببینید، در اینجا اثری را داریم که سفری هیجان‌انگیز از جنس عشق را پیشِ روی شما قرار می‌دهد که با احساسات مختلفی نظیر غرور و انتقام همراه می‌شود. با اینکه چنین عناصری ممکن است پایه‌ی همیشگی سریال‌های کی-دراما باشند، اما این اثر با اتکا بر بازیگران و ویژگی‌های رفتاری شخصیت‌های خود، موفق می‌شود پیچ و تاب‌های یک قصه‌ی عاشقانه را به خوبی به تصویر بکشد. در نهایت اگر از دوست‌داران سریال‌های کره‌ای هستید و علاقه دارید سریالی را تماشا کنید که بازیگرانی خوش‌چهره و جذاب را در خود جای داده و قصه‌ی عاشقانه‌ی نشاط‌آوری را نیز روایت می‌کند، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ تماشای این مجموعه سریالی بروید. از آن‌جایی که این اثر به زبان کره‌ای تولید شده، برای تماشای آن به زیرنویس فارسی نیاز خواهید داشت. خوشبختانه با کلیک بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم قادر خواهید بود تمام قسمت‌های این سریال را در انواع کیفیت‌ها و بدون سانسور، به همراه زیرنویس‌های فارسی و اختصاصی سایت ما دانلود کنید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.