دانلود سریال
The Good Doctor

660 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 117244
10
/
8
IMDB Rating
126
/
126
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Good Doctor (دکتر خوب) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود سریال The Good Doctor (دکتر خوب) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه سریال دکتر خوب 

شان مورفی، جراح جوان مبتلا به اوتیسم و سندرم ساوانت، در بخش جراحی یک بیمارستان معتبر استخدام می‌شود، اما همکارانش با او معاشرت نمی کنند. او از مهارت های خود برای درمان بیماران و اثبات توانایی های خود به همکارانش استفاده می کند…

 

عوامل ساخت سریال The Good Doctor

سریال دکتر خوب یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و پزشکی محصول کشور آمریکا است که بازسازی ای از سریالی محصول کره جنوبی سال ۲۰۱۳ به همین نام است. 
در این سریال فردی هایمور در نقش شان مورفی، یک جوان جراحی اوتیستیک ساکن بیمارستان خیالی سنت بوناونچر سن خوزه، است. کریستینا چانگ، ریچارد شیف، ویل یون لی، فیونا گوبلمن، پیج اسپارا، نوآ گالوین و بریا سامونه هندرسون دیگر بازیگران این سریال هستند.
سریال The Good Doctor در می 2017 سفارش داده شد. در 3 اکتبر 2017، ABC سریال را برای یک فصل کامل 18 قسمتی انتخاب کرد. این سریال عمدتاً در ونکوور، بریتیش کلمبیا فیلمبرداری شد.

 

عملکرد سریال دکتر خوب

این سریال در 25 سپتامبر 2017 عرضه شد. دکتر خوب معمولاً نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است که عملکرد هایمور را ستایش کرده اند اما از داستان سریال انتقاد کردند. در آوریل 2023، این سریال برای فصل هفتم تمدید شد و در 20 فوریه 2024 پخش شد. بعداً اعلام شد که این فصل آخرین فصل است. برای دانلود سریال The Good Doctor با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فصل اول بر اساس 43 بررسی، میانگین نمره 5.6 از 10، 63 درصد امتیاز تایید بدست آورد. متاکریتیک به این سریال امتیاز 53 از 100 را بر اساس نقد 15 منتقد، نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" اختصاص داد. مت وب میتوویچ با ارائه اولین برداشت خود از نسخه آزمایشی سریال برای TVLine، اظهار داشت: "دکتر خوب دارای ژنتیک عالی ای است و این پتانسیل را دارد که یک درام بیمارستانی تامل برانگیز و با طراوتی باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.