دانلود سریال
Uncle Samsik عمو سام شیک

242 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 171
10
/
6.6
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Uncle Samsik
دانلود سریال Uncle Samsik

خلاصه سریال عمو سام شیک

کیم سان که قصد دارد ثروت کشورش را برگرداند، با پارک دوچیل، یک تعمیرکار عجیب که به سرعت با هر موقعیتی سازگار می شود، برخورد می کند. این دو نفر برای هدفی مشترک با هم اتحادی جذاب را شکل می دهند.

 

عوامل ساخت سریال Uncle Samsik

سریال عمو سام شیک (به کره‌ای: 삼식이 삼촌) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و روزمره محصول کشور کره جنوبی است که به نویسندگی و کارگردانی شین یون شیک ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی همچون سونگ کانگ هو، بیون یو‌هان، لی کیو هیونگ، جین کی جو و سئو هیون وو هنرنمایی می کنند.
در این سریال سونگ کانگ هو در نقش پارک دو-چیل یا عمو سام شیک، شریک زندگی کیم سان که بعد از ملاقات با او قول می دهد که با هم به رویاهای خود برسند و بیون یوهان در نقش کیم سان، فارغ التحصیل نخبه از آکادمی نظامی کره است. او در حین آموزش در ایالات متحده، رشته خود را به اقتصاد تغییر داد و با رویای تبدیل کره به کشوری صنعتی به خانه بازگشت.

 

عملکرد سریال عمو سام شیک

این سریال در میان پس زمینه آشفته دهه 1960 کره جنوبی می گذرد. برای دانلود سریال Uncle Samsik 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در اول آوریل 2024، دیزنی پلاس تاریخ اکران عمو سام شیک را منتشر کرد. این مجموعه با پخش پنج قسمت در 15 می 2024 به طور انحصاری در دیزنی + بین المللی و در Hulu در ایالات متحده آغاز شد. این مجموعه برای پخش در 16 قسمت برنامه ریزی شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.