دانلود سریال
A Man in Full یک مرد کامل

45 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11050
10
/
6.5
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال A Man in Full به صورت رایگان - یک مرد کامل
دانلود سریال A Man in Full به صورت رایگان - یک مرد کامل

خلاصه سریال یک مرد کامل

این سریال داستان یک غول املاک آتلانتا را دنبال می کند که ناگهان ورشکسته میشه و سعی می کنه از امپراتوری خود در برابر کسانی که تلاش می کنند از سقوط او سود ببرند دفاع کند...

 

عوامل ساخت سریال A Man in Full

سریال مرد کامل، یک سریال کوتاه در ژانر درام تلویزیونی محصول کشور آمریکا است. این مینی سریال توسط دیوید ای. کلی و کارگردانی رجینا کینگ و توماس شلم بر اساس رمانی به همین نام اثر تام ولف برای نتفلیکس ساخته شده است. 

این نمایش شش قسمته در دوم می سال 2024 در نتفلیکس به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگرانی همچون جف دنیلز در نقش چارلی کروکر، دایان لین در نقش مارتا کروکر، تام پلفری در نقش ریموند پیپگرس، امل امین در نقش راجر وایت و شانته آدامز در نقش جیل هنسلی هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال یک مرد کامل

سریال A Man in Full در 2 مه 2024 منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، این مینی سریال بر اساس ۲۶ نقد، امتیاز تایید ۴۶ درصد را با میانگین نمره ۵.۴ از ۱۰ گزارش کرده است.

انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «برای نمایشی با شجره نامه عالی و رمانی از تام ولف، «مردی کامل» به طور ناامیدکننده ای در کاوش هویت و مردانگی نیمه کاره موند». برای دانلود سریال A Man In Full با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

اگر بعد از سریال موفق Succession به دنبال یه سریال جایگزین هستید، A Man in Full انتظارات شما را برآورده نمی کند، حتی کوچکترینشون رو. شاید چند صحنه وجود داشته باشد که بتوان آن را با سریال HBO مقایسه کرد، اما فراتر از آن، هیچ چیز وجود ندارد. سریال A Man in Full سلیقه همه نیست، اما شما می توانید برای اجرای جف دانیلز در این سریال با بقیه موارد سریال کنار بیایید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.