دانلود سریال
Dreaming of a Freaking Fairy Tale رویای یک افسانه عجیب و غریب

262 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
/
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Dreaming of a Freaking Fairy Tale به صورت رایگان
دانلود سریال کره ای Dreaming of a Freaking Fairy Tale به صورت رایگان

خلاصه سریال رویای یک افسانه عجیب و غریب

مون چا مین پسر یک خانواده ثروتمند و همچنین مدیر عامل یک باشگاه است. او اصلاً به زنانی که آرزوی داشتن یک عاشقانه افسانه ای مانند سیندرلا را دارند اهمیت نمی دهد. او همچنین فردی متکبر است. او با شین جائه ریم که به عنوان مدیر باشگاه اجتماعی خود شروع به کار می کند درگیر می شود. او شغل خود را در باشگاه اجتماعی به دست آورد به این امید که شاهزاده جذاب خود را پیدا کند و از زندگی فقیرانه خود نجات پیدا کند.

 

عوامل ساخت سریال Dreaming of a Freaking Fairy Tale

سریال رویای یک افسانه عجیب و غریب (کره ای: 나는 대놓고 신데렐라를 꿈꾼다) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی عاشقانه محصول کشور کره جنوبی است که توسط باک می کیونگ، نویسندگی یو جا، کارگردانی شده است. 
این سریال سیندرلای قرن بیست و یکمی را به تصویر می کشد که سوار بر اسبی سفید می رود و بر جهان و محدودیت های آن غلبه می کند. قسمت اول در 31 مه 2024 از شبکه TVING پخش شد و هر جمعه ساعت 12:00 (به وقت سئول) پخش می شود.
سریال Dreaming of a Freaking Fairy Tale یک درام کمدی رمانتیک ترکیبی است که روندی را به تصویر می کشد که در آن "زنی که رویای سیندرلا شدن دارد" با "شاهزاده ای سوار بر اسب سفید" ملاقات می کند که به عشق اعتقادی ندارد، اما به دلیل این موضوع از یکدیگر حمایت می کنند  همزمان یکدیگر را عذاب می دهند. واقعیتی که فرار از آن دشوار است.
نویسنده بایک می کیونگ، که درام هایی مانند سریال دختر قوی بونگ سون (2017)، بانوی با وقار (2017) و من (2021) را نوشت، رویای یک افسانه عجیب و غریب را با عنوان کاری او رویای سیندرلا (کره ای) را خلق کرد.

 

عملکرد سریال رویای یک افسانه عجیب و غریب

این سریال در سال 2024 در TVING منتشر شد. همچنین در Paramount+ به عنوان بخشی از مشارکت جهانی پارامونت با شرکت سرگرمی پیشرو CJ ENM و Viu در مناطق منتخب پخش خواهد شد.
برای توضیح، این نمایش به بهترین شکل ممکن شبیه یک داستان سیندرلا درجه سه است (قول می دهم این یک تعریف است).  این من را به یاد سبک روایت سریال های ژاپنی می اندازد. با طراوت و تخیلی. یک درام سبک دل و سرگرم کننده با حداقل جدیت. جذاب ترین بخش این سریال، دو بازیگر محبوب ما و مهارت های عالی بازیگری آنهاست. برای دانلود سریال Dreaming of a Freaking Fairy Tale 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
اگر نمی دانید که آیا آنها با یکدیگر ازدواج می کنند یا هم دیگر را می کشند، من روی گزینه دوم شرط بندی کرده ام. سریال «رویای یک افسانه عجیب» کاملاً متضاد یک داستان عاشقانه کلاسیک است. سیندرلا شیم جائه ریم ما پس از مرگ نابهنگام پدرش، با خانواده ناتنی اش تنها می ماند، فقط نامادری اش او را شکنجه نمی کند و خواهران ناتنی اش هم از او متنفر نیستند. بنابراین، چه چیزی زندگی شیم جائه ریم را به داستان سیندرلا تبدیل می کند؟  پدر سرکش او وصیت نامه ای به او می دهد که می گوید او نباید زیاد نگران باشد و در عوض با یک مرد ثروتمند ازدواج کند. شیم جائه ریم به دنبال توصیه های او تصمیم می گیرد تا شانس خود را در یافتن همسر جدیدش با استخدام در یک باشگاه اجتماعی معروف امتحان کند. سریال عاشقانه جدید شبکه TVING بسیار خنده دار است. هر دو شخصیت اصلی غیرعادی هستند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.