دانلود سریال
Eric اریک

125 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 22613
10
/
7
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Eric 2024 (اریک) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود سریال Eric 2024 (اریک) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه سریال اریک

وینسنت، پدری غمگین که پسرش ناپدید می شود، از طریق دوستی اش با اریک، هیولایی که زیر تخت ادگار زندگی می کند، به دنبال آرامش می گردد...

 

عوامل ساخت سریال Eric

سریال اریک یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر هیجان انگیز، روانشناختی بریتانیایی شش قسمتی است که برای سرویس استریم نتفلیکس با بازی بندیکت کامبربچ ساخته شده است. فیلمنامه توسط ابی مورگان با کارگردانی لوسی فوربس و هالی پولینگر تهیه کننده سریال نوشته شده است. این سریال در 30 می 2024 منتشر شد.
در این سریال بازیگرانی چون بندیکت کامبربچ در نقش وینسنت اندرسون، ایوان موریس هاو در نقش ادگار اندرسون، گابی هافمن در نقش کاسی اندرسون، مک کینلی بلچر سوم در نقش مایکل لدرویت و روبرتا کولیندرز در نقش رونی هنرنمایی می کنند.
این سریال درباره عروسک باز وینسنت است که به نقاشی های پسر گمشده اش از یک عروسک هیولایی آبی به نام اریک می چسبد و متقاعد شده است که اگر بتواند اریک را در تلویزیون ببیند، پسرش به خانه برخواهد گشت.
نتفلیکس این مجموعه شش قسمتی را در نوامبر 2021 سفارش داد تا توسط شرکت های سازنده Little Chick and Sister ساخته شود. فیلمنامه توسط ابی مورگان نوشته شده است و لوسی فوربس کارگردانی و تهیه کننده اجرایی آن را بر عهده گرفت. فیلمبرداری اصلی در اوایل سال 2023 در مکان های فیلمبرداری از جمله بوداپست و نیویورک آغاز شد.

 

عملکرد سریال اریک

دنیایی که ابی مورگان ایجاد کرده است واقعاً خارق العاده است. وقتی یک کارگردان نمایش، شما را به دنیایی کاملا متفاوت با شباهت هایی به دنیای ما می برد، برنده است. او به معنی واقعی کلمه خشونت ها و ظلم های دهه 1980 را به تصویر کشیده است.
مطمئناً تماشای این سریال آسان نیست، به خصوص برای کسانی که بچه دارند. اما یک نمایش مهم است. این در مورد سمی بودن پدرها و تأثیر آن بر فرزندانشان است. در مورد صادق بودن با خود و مبارزه برای عدالت به جای ایستادن و نادیده گرفتن همه چیز. صادقانه بگویم، من معمولاً سریال‌ها را یکجا تماشا نمی کنم، اما با این یکی، نتونستم متوقف بشم. این یک سریال اعتیادآور بود!
این سریال در 30 می 2024 از نتفلیکس منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال امتیاز تایید 71 درصد را بر اساس نقد 51 منتقد، با میانگین نمره 6.3 از 10، به سریال اختصاص داد. برای دانلود سریال Eric با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «به طور حیرت انگیزی، علی رغم ظاهر مبهم اش، اریک یک ژانر عجیب است که ممکن است تمام ایده هایش را به طور کامل بیان نکند، اما یک نمایش به یادماندنی خلق می کند.» در متاکریتیک، میانگین امتیاز 61 از 100، بر اساس نظر 31 منتقد به این سریال اختصاص داده شده که نشان دهنده نظرات "به طور کلی مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.