دانلود سریال
High School Return of a Gangster بازگشت تبهکار به مدرسه

783 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 442
10
/
8.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال High School Return of A Gangster - بازگشت یک گانگستر به دبیرستان
دانلود سریال High School Return of A Gangster - بازگشت یک گانگستر به دبیرستان

خلاصه سریال بازگشت تبهکار به مدرسه

کیم دیوک پال یک گانگستر 47 ساله است و مرد شماره دو گنگ خود است. او به خاطر پدر و مادر فقیرش سوابق تحصیلی ندارد، اما آرزوی تحصیل در دانشگاه به دلش مونده. او برای رسیدن به آرزویش درس خوانده است، اما آسان نیست.  یک روز، کیم دوک پال، مرد جوانی به نام سونگ یی هیون را می بیند که قصد دارد خود را بکشد. در آن زمان، روح کیم دیوک پال، بدن دانش آموز 19 ساله دبیرستانی را تسخیر می کند. کیم دیوک پال به زودی متوجه می شود که سونگ یی هیون قربانی قلدری شده است که باعث شده او بخواهد زندگی خود را بگیرد...

 

عوامل ساخت سریال High School Return of A Gangster

سریال بازگشت تبهکار به مدرسه (کره ای: 조폭인 내가 고등학생이 되었습니다) یک سریال اینترنتی محصول کشور کره جنوبی در حال نمایش است. این سریال با بازی یون چان یونگ، بونگ جائه هیون و لی سئو بعنوان نقش های اصلی ساخته شده است که از شبکه های Wavve، TVING و Watcha منتشر می شود. این سریال بر اساس رمان اینترنتی "Jokokin Naega Godeunghaksaengyi Dweeotseummida" ساخته شده است.
«بازگشت یک گانگستر در دبیرستان» داستان گانگستری را روایت می‌کند که «می‌خواهد به دانشگاه برود» و جسم یک دانش‌آموز 19 ساله از دبیرستان را تسخیر می کند.

 

عملکرد سریال بازگشت تبهکار به مدرسه

من در ابتدا این سریال را به خاطر یون چان یانگ (بازیگر سریال همه ما مرده ایم) تماشا کردم، اما واقعاً دارم از آن لذت می برم.  تعویض بدن من را به یاد سریال The Dude In Me می اندازد، اما این پیچ و تاب کوچک منحصر به فرد خود را دارد. اگر این نمایش به همین منوال ادامه پیدا کند، می تواند کیدراما مورد علاقه خیلی از افراد در سال 2024 باشد. برای دانلود سریال High School Return of A Gangster 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
شخصیت های عالی، داستان عالی، تعادل عالی بین درام و اکشن، کمدی واقعا خنده دار. به نظر من تماشای آن برای طرفداران کیدراما های برومنس ضروری است. همچنین لازمه بدونین این سریال بر اساس رمان بی ال به صورت برومنس اقتباس شده است. بازیگران نقش های اصلی را به خوبی ایفا کردند. چانگ یانگ بازیگر درخشانی است، دیدن رشد و پیشرفت آن به عنوان یک بازیگر فوق العاده بوده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.