دانلود سریال
Connection ارتباط

252 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 153
10
/
8.2
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Connection به صورت رایگان بدون سانسور - ارتباط
دانلود سریال کره ای Connection به صورت رایگان بدون سانسور - ارتباط

خلاصه سریال ارتباط

یک روز جانگ جائه کیونگ، کارآگاه ده ساله واحد مواد مخدر آن هیون، توسط شخصی به زور به مواد مخدر معتاد می شود. اگرچه او مصرف کننده بودنش را انکار می‌کند و ادعا می‌کند که افسری است که کسانی را که این کار را می‌کنند دستگیر می کند، اما ذهن و بدنش ناآگاهانه به دلیل مواد مخدر که برای پلیس جدید و ناشناخته است خراب می شود. اوه یون جین خبرنگار روزنامه اقتصادی آن هیون است...

 

عوامل ساخت سریال ارتباط

سریال Connection (به کره ای: 커넥션) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی به نویسندگی لی هیون به کارگردانی کیم مون-گیو  است. در این سریال بازیگرانی چون جی سونگ، جئون می دو، کوون یول و کیم کیونگ نام هنرنمایی می کنند. 
این سریال در 24 مه 2024 از تلویزیون SBS پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 22:00 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در Wavve و Coupang Play در کره جنوبی و در Kocowa در قاره آمریکا در دسترس است. کارگردان کیم مون کیو، که روی فیلم ترولی (2023) کار می کرد و نویسنده لی هیون، که فیلمنامه سریال دفتر خاطرات یک دادستان (2019) را نوشته بود، کارگردانی و نویسندگی سریال را بر عهده دارند.

 

عملکرد سریال Connection

سریال اتصال برای پخش در تلویزیون SBS در نیمه اول سال 2024 اعلام شد. تیزر ویژه این سریال در 29 دسامبر 2023 منتشر شد. تیم تولید SBS تأیید کرد که این سریال در 24 می 2024، هر جمعه و شنبه ساعت 22:00 (به وقت سئول) پخش خواهد شد. همچنین برای پخش در Wavve، Coupang Play و Kocowa در دسترس است. 

وقتی یک کارآگاه مواد مخدر معتاد می شود چه اتفاقی می افتد؟ برای دانلود سریال Connection 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این مفهوم جالب است، ما معمولاً کارآگاهانی را تماشا می کنیم که در بیشتر فیلم های جنایی پشت فروشندگان مواد مخدر می دوند و آنها را دستگیر می کنند و به عدالت می کشانند. اما وقتی قضیه برعکس بشه، کارآگاه را دستگیر می کنید یا نجاتش می دهید؟ جی سونگ با یک نقش بزرگ به تلویزیون ما بازگشته است و با توجه به کارنامه متنوع او جای تعجب نیست. در کنار جئون می دو، کوون یول، کیم کیونگ نام، ما یک تیم بازیگری غیرقابل انکار قوی با خط داستانی به همان اندازه قابل اعتماد داریم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.