دانلود سریال
Under the Gun سلطه اسلحه

99 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 56
10
/
7.5
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Under the Gun (زیر اسلحه) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود سریال کره ای Under the Gun (زیر اسلحه) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه سریال سلطه اسلحه

گو گان زمانیکه آبروی خانواده اش خدشه دار می شود، با یک تصمیم سخت مواجه می شود.  پسر یک بازیکن حرفه ای پوکر، گان می داند که چقدر این حرفه می تواند آسیب زا باشد، اما پیوستن به لیگ پوکر کره ممکن است تنها راه نجات خانواده اش باشد. گان با تشویق دانشجوی انتقالی چا سه یانگ، این قدرت را پیدا می کند که ترس هایش را کنار بگذارد و با مشکلاتش رودررو مقابله کند...

 

عوامل ساخت سریال Under the gun

مینی سریال «سلطه اسلحه» یک سریال تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی است. این سریال به کارگردانی هونگ چانگ گی، نویسندگی لی هه ری در ژانر عاشقانه جوانان در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. این سریال در قالب ۶ قسمت ۲۰ دقیقه ای از ۱۲ آوریل تا ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ منتشر می شود. درحال حاضر این سریال در وب سایت Mydramalist نمره 7.7 از 10 را بدست آورده است.

 

عملکرد سریال کره ای سلطه اسلحه

مینی سریال کره ای "Under The Gun" در ژانر عاشقانه، مدرسه ای و ملودرام است. این درام با معرفی شخصیت ها و برقراری رابطه عاشقانه و مثلث عشقی شروع قوی ای دارد.
هرچند متأسفانه این کیدراما سرعت متناسبی نداره. همه چیز به سرعت اتفاق می افتد اما خوب توسعه پیدا نمیکنه. به خصوص وقتی نوبت به رابطه عاشقانه می رسد، احساس میشه دختر اصلی رابطه را به پسر تحمیل می کنه. 
از طرفی خط داستان اصلاً بیننده طرفدار کیدراما را غافلگیر نمیکنه. با این حال، گرم و قابل ارتباط گرفتن بود. بیننده از بازی شخصیت ها لذت میبره. با وجود فیلمنامه کوتاه، بازیگران خوب در نقش خودشون فرو رفتند. برای دانلود سریال Under the gun 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
اگرچه کوتاه است، حفره های داستانی زیادی وجود ندارد که شما را بی علاقه کند و یا تمرکز شدیدی روی طرح های فرعی وجود ندارد، اما ما تعداد زیادی اتفاقات تصادفی و کلیشه ای داریم (همانطور که انتظار می رود). تفاوت قدی زیاد و نحوه حمایت دلگرم کننده و ارتباط مناسب بین این دو در بیشتر مواقع. حتی وقتی اختلافاتی وجود دارد، آنها به سرعت حل می شوند و همه چیز به حالت عادی باز می گردد. این یک عاشقانه زیبا با یک یا دو صحنه اشک آور است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.