دانلود سریال
Blue Lights چراغ های آبی

48 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13308
10
/
8.1
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Blue Lights (چراغ های آبی) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود سریال Blue Lights (چراغ های آبی) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه سریال چراغ های آبی

این سریال پلیس های تازه کار گریس، آنی و تامی را دنبال می کند که در محیطی پرفشار تحت آموزش قرار می گیرند. گریس یک مددکار اجتماعی سابق است که تصمیم گرفته در چهل سالگی شغل خود را تغییر دهد، آنی مجبور است همه چیزهایی را که می داند پشت سر بگذارد و تامی حضور در خط مقدم را چالش برانگیز می داند...

 

عوامل ساخت سریال Blue Lights

سریال چراغ های آبی یک سریال درام تلویزیونی در ژانر ماجراجویی و پلیسی محصول بریتانیا است که در ایستگاه پلیس خیالی Blackthorn در بلفاست، ایرلند شمالی، جایی که سریال در آن فیلم برداری شده است، اتفاق می افتد. این سریال که توسط دکلن لاون و آدام پترسون ساخته و نوشته شده بود، از 27 مارس 2023 از بی‌بی‌سی وان شروع شد. 
فصل اول شامل سه افسر پلیس آزمایشی سرویس پلیس ایرلند شمالی و افسران باتجربه ای بود که آنها را آموزش می دهند، راهنمایی می‌کنند و با آنها کار می کنند است. هر دو فصل سریال Blue Lights مورد تحسین منتقدان و بیننده بالایی قرار گرفتند. فصل سوم و چهارم نیز ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی همچون سیان بروک، کاترین دولین، ناتان برانیف و ریچارد دورمر هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال Blue Lights

فصل اول سریال چراغ های آبی عموماً نقدهای مثبتی دریافت کرد و در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فصل بر اساس 10 بررسی، امتیاز تایید 90 درصد را بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «این سریال ماجرایی که با بودجه ی پایین ساخته شده است، هوشمندانه طراحی شده و به خوبی عمل کرده است، این سریال ساعاتی اعتیادآور به بینندگان خود ارائه می دهد». کارول میدگلی از تایمز اظهار داشت که این یک درام پیچیده، هوشمندانه، خنده دار و (گاهی) وحشتناک بود که بهتر از یک سریال پلیسی معمولی عمل می کند. برای دانلود سریال Blue Lights 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
دن آیناو از فایننشال تایمز نوشت: «این سریال حول محور سه پلیس تازه کار می چرخد که دیدگاه تازه ای در مورد این حرفه ارائه می دهند.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.