دانلود سریال
The Sterling Affairs امور استرلینگ

113 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 749
10
/
6.4
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Sterling Affairs (امور استرلینگ) به صورت رایگان
دانلود سریال The Sterling Affairs (امور استرلینگ) به صورت رایگان

دانلود سریال امور استرلینگ

این سریال کوتاه داستان سقوط مالک لس آنجلس کلیپرز، دونالد استرلینگ، در بحبوحه تلاش این تیم برای کسب عنوان قهرمانی با مربیگری داک ریورز را روایت می کند...

 

عوامل ساخت سریال امور استرلینگ

سریال Clipped یک مینی سریال تلویزیونی در ژانر درام و ورزشی محصول کشور آمریکا است که توسط جینا ولش و بر اساس ESPN 30 برای 30 پادکست The Sterling Affairs ساخته شده است. این سریال در 4 ژوئن 2024 در FX و در سرویس استریم Hulu پخش شد. تمرکز آن بر سقوط مالک لس آنجلس کلیپرز، دونالد استرلینگ، در میان تلاش تیم برای کسب عنوان قهرمانی تحت مربیگری داک ریورز است.

 

عملکرد سریال Clipped

در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز این مجموعه بر اساس ده نقد با میانگین نمره 6.8 از 10، امتیاز تایید 80 درصد را بدست آورد. متاکریتیک نیز بر اساس ده نقد به فیلم امتیاز 71 از 100 را داده است که نشان دهنده نقدهای "عموماً مطلوب" است. برای دانلود سریال Clipped 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این سریال بر اساس پادکست ESPN 30 اثر رامونا شلبرن ساخته شده است. مانند پادکست، سری جدید که توسط جینا ولش تهیه شده است، بیننده را به پشت صحنه یکی از نگران کننده ترین تحولات تاریخ ورزش حرفه ای می برد. کل داستان به گونه ای پیش می رود که گویی روایت یک کلیشه غول پیکر و نژادپرستانه است. با این حال، آنچه اتفاق می افتد به طرز وحشتناکی واقعی است.
این یک فیلم دیزنی نیست، بنابراین اینطور نیست که این شخصیت ها از گذشته عبرت بگیرند. این نادانی بطرز وحشتناکی واقعی در تمامی داستان ریشه دوانده است. سریال Clipped با اجراهای متقاعد کننده و نگاهی سرسختانه به مسائل پیچیده، داستانی به یاد ماندنی از زندگی واقعی را روی صفحه نمایش می آورد. اگرچه این سریال ایراداتی دارد، اما در مجموع بحث های مهمی را در بر گرفته و آینه ای شفاف به جامعه انداخته است. در حالی که Clipped یک داستان کامل نیست، موضوع چالش برانگیز خود را با دقت تحسین برانگیزی مورد بررسی قرار می دهد و ارزش یک بار تماشا را قطعا دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.