دانلود سریال
Mindhunter شکارچی زهن

7945 تعداد بازدید
User 8
10
/
9.37
AnimeList Rating
User 298K
10
/
8.6
IMDB Rating
19
/
19
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mindhunter
دانلود سریال Mindhunter

خلاصه داستان سریال Mindhunter

این مجموعه تلویزیونی، داستان تحقیقات گسترده دو مامور اف بی آی (FBI) را به تصویر می کشد. نام این شخصیت ها در داستان سریال Mindhunter، بیل تنچ و هولدن فورد است. با توجه به اینکه شغل آن ها در جهت تحقیقات درباره بسیاری از مباحث که به قتل و جنایات مربوط است سپری می شود، بیل و هولدن باید در سال 1979 میلادی، در این جهت قدمی بردارند که انتهای آن مشخص نیست. این قدم آن ها بر خلاف بسیاری از تحقیقات دیگری که انجام می دهند، به صورت مصاحبه است. 

 

تحقیقات ماموران

بیل تنچ و هولدن فورد وظیفه دارند با قاتلان سریالی یا همان قاتلان زنجیره ای که سر و ته آن ها مشخص نیست، مصاحبه کرده و اطلاعات ارزشمندی را از آن ها کسب کنند. آن ها باید با این قاتلان به صورت مستقیم صحبت کرده و در مکان حضور داشته باشند. 

دلیل چنین کار هایی در داستان سریال Mindhunter این است که بیل و هولدن باید از این طریق به راز چند پرونده جنایی دسترسی داشته و آن ها را بررسی کنند. این دو مامور اف بی آی، تملامی حرکات خود را با نظارت روانشناس وندی کار انجام می دهند. 

آن ها در این مسیر، با مباحثی رو به رو می شوند که انتظار آن را نداشته و در واقع این مسائل برای آن ها شوکه کننده و هولناک است. 

 

سریال Mindhunter

جو پنهال به عنوان سازنده مجموعه شکارچی ذهن که سریالی با ژانر جنایی است، شناخته می شود. سازنده و نویسنده شکارچی ذهن، برای نوشتن داستان آن از کتابی که با همین نام شناخته شده و اثر جان ادوارد داگلاس است، الهام گرفته شد. 

این کتاب که این داستان بر اساس آن شکل گرفت، به موسسان اصلی واحد تحقیقات علمی-رفتاری اف بی آی اختصاص دارد. می توان از دیوید فینچر به عنوان کارگردان اصلی شکارچی ذهن نام برد. جیم دیویدسون نام فردی است که به عنوان تهیه کننده این مجموعه شناخته می شود. 

شکارچی ذهن، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی تولید شده است. مک کیسپورت پنسیلوانیا، شهری است که تمامی سکانس های این سریال در آن ضبط و تصویربرداری شده است. این مجموعه دو فصلی دارای 19 قسمت است که می توان زمان 34 الی 60 دقیقه را متوسط زمانی دانست که شکارچی ذهن در هر قسمت پخش می شود. 

پخش Mindhunter از تاریخ 13 اکتبر 2017 در شبکه نتفلیکس استارت خورد. این مجموعه جنایی دو فصلی از همان زمان تا به حال، نظر بینندگان زیادی را نسبت به خود جلب کرده است. 

 

نقد سریال 

این مجموعه جنایی که شکارچی ذهن نام دارد در فصل دوم پایان یافته و فعلا خبری از تمدید فصل های بعدی آن نیست. اما مایند هانتر توانست در همین دو فصل، افتخارات زیادی را نصیب خود کند. یکی از مهم ترین افتخاراتی که برای این مجموعه فراهم شده را می توان در قرار گرفتن آن جزو 250 سریال برتر تاریخ جست و جو کرد.

Mindhunter از میان 250 سریال برتر، در جایگاه 164 قرار دارد. البته قرار گرفتن آن در این رتبه بی دلیل نبوده و می توان علت اصلی آن را بازدید بالای بینندگان و امتیازات مثبت آن ها دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-10-23 09:10:05
    من اصلا هل ژانر روانشناسی نیستم ولی این سریال شاهکار واقعا
  • 1399-06-31 02:33:30
    اگه به روانشنایی و جرم شناسی علاقه دارین این سریالو بهتون معرفی میکنم. واقعا روند قشنگی داره و بر اساس واقعت هستش. و فصل دومش از فصل اولش خیلی بهتره. واقعا عالیه. شدیدا توصیه میشه.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.