دانلود انیمه
Kidou Senshi Gundam AGE موبایل سویت گاندام: سن

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
14880 تعداد بازدید
User 2
10
/
10
AnimeList Rating
User 15,395
10
/
6.52
MyAnimeList
49
/
49
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kidou Senshi Gundam AGE به همراه پخش آنلاین بدون سانسور از لینک مستقیم
دانلود انیمه Kidou Senshi Gundam AGE به همراه پخش آنلاین بدون سانسور از لینک مستقیم
عناوین دیگر
انگلیسی Mobile Suit Gundam AGE
فارسی موبایل سویت گاندام: سن
ژاپنی 機動戦士ガンダムAGE

خلاصه داستان انیمه Kidou Senshi Gundam AGE

در صد و یکمین سال از تقویم نسل پیشرفته، موجودی مرموز که فقط به عنوان «UE» و یا «دشمن ناشناخته» شناخته می‌شود، به مستعمره فضایی انجل حمله کرده و آن را نابود می‌کند. این حمله وحشیانه به عنوان «روزی که فرشته سقوط کرد» مشهور گشته و آغاز جنگ بشریت برای بقا را کلید می‌زند. حالا UE به مستعمره فضایی Ovan، جایی که «فلیت آسونو» با مادرش زندگی می‌کند، حمله می‌کند. مادر «فلیت» توسط UE کشته می‌شود و «فلیت» در وسایلش نقشه‌های یک سلاح قدرتمند از گذشته را کشف می‌کند. از این طرح‌ها، «فلیت» چندین سال آینده را صرف مطالعه مهندسی در پایگاه فدراسیون زمین در مستعمره فضایی نورا و طراحی یک سلاح جدید می‌کند.  هفت سال بعد، در A.G. 115، «فلیت» گاندام را کامل می‌کند و یک حمله بزرگ را ترتیب می‌بیند... 

 

دانلود انیمه Kidou Senshi Gundam AGE


درباره انیمه موبایل سویت گاندام: سن

این مجموعه انیمیشنی پخش خود را از سال 2011 میلادی در ژانر اکشن و علمی‌-تخیلی با رده‌بندی سنی 13+ سال و متوسط زمان 24 دقیقه برای هر قسمت از سوی استودیوی Sunrise آغاز کرد. همان‌طور که مطالعه کردید، با یکی دیگر از داستان‌های اکشن دنیای گاندام مواجه هستید که با شخصیت‌های رنگارنگ و ریتم سریع پر شده است. سبک هنری این انیمیشن منحصربه‌فرد است و به خوبی می‌تواند این مجموعه را از سریال‌های قبلی جدا کند. سلاح‌ها رنگ و شکل خاص خود را دارند و شخصیت‌ها چنان خوب طراحی شده‌اند که چهره و دیزاینشان احتمالاً تا بعد از پایان سریال در یاد و خاطر شما باقی بماند.

 

موبایل سویت گاندام: سن

 

طراحی صدا شگفت‌انگیز است و موسیقی‌ها نیز آن‌قدر خوب نواخته شده‌اند که می‌توانند به تنهایی، تبدیل به یکی از دلایل تماشای این مجموعه شوند. برای جمع‌بندی نیز باید بگوییم که تماشای این انیمه را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال انیمه‌های اکشن با شخصیت‌های نوجوان می‌گردند و یا از طرفداران دنیای انیمیشنی گاندام هستند. برای دانلود تمامی قسمت‌های این مجموعه در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید. 

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-06-06 18:51:54
    خسته نباشید لطفا زیرنویس این انیمه را بزارید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.