دانلود انیمه
Gundam Build Divers Re:Rise غواصان سازنده گاندام

پخش آنلاین
12591 تعداد بازدید
User 6
10
/
7.16
AnimeList Rating
User 7,613
10
/
7.05
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Gundam Build Divers Re:Rise از لینک مستقیم به صورت سافت ساب با کیفیت بالا
دانلود انیمه Gundam Build Divers Re:Rise از لینک مستقیم به صورت سافت ساب با کیفیت بالا
عناوین دیگر
انگلیسی GUNDAM BUILD DIVERS Re:RISE
فارسی غواصان سازنده گاندام
ژاپنی ガンダムビルドダイバーズRe:RISE

خلاصه داستان انیمه Gundam Build Divers Re:Rise

دو سال از حادثه ال دایورز می‌گذرد و محبوبیت بازی «گَانپلا بتل نکسوس آنلاین» یا همان GBN همچنان به طور چشمگیری در حال افزایش است. با اضافه شدن ویژگی‌های هیجان‌انگیز جدید مانند مأموریت‌ها و رویدادهای داستانی، تجربه این بازی دوست داشتنی تر شده. در میان بازیکان، کاربری به نام هیروتو کوگا به خاطر مهارت‌های فوق ‌العاده‌اش به شهرت رسیده است.
هیروتو به واسطه مجموعه ای از اتفاقات تصادفی، با سه بازیکن دیگر آشنا می‌شود: کازامی توریماچی مغرور، مِی مرموز، و پرویز خجالتی. این گروه عجیب با تشکیل BUILD DiVERS، عازم یک ماموریت داستانی می‌شوند که شایعه شده جوایز فراوانی داخل بازی به همراه دارد. اعضای گروه بیلد دایورز باید در حالی که در سفری که ممکن است فراتر از وجود خود بازی باشد؛ با هم دست به دست می‌دهند تا با نقاط ضعف خود روبرو شوند.


درباره انیمه غواصان سازنده گاندام

این ONA داستان بسیار ساده‌ای دارد اما روایت آن به گونه‌ای است که شبیه به یک ماجراجویی سرگرم کننده می شود. حس یک گروه گیمر را القا می‌کند که در حال بازی با قوانین و مکانیزم‌های فکرشده هستند. همچنین فوق‌ العاده است که این شخصیت‌ها در طول سریال بارها با شکست روبرو می‌شوند. شاید یکی از معدود عیب های این انیمه، این باشد که چرخش های داستانی پیچیده ای وجود ندارد. 
در کل این سریال به صورت چند آرک 2 الی 3 قسمتی است؛ است که در آن با گروه 3 نفره دایورز تعامل می‌کند. برای ماموریت تمرین می‌کنند، در طول تمرین و خود ماموریت با مشکلاتی روبرو می‌شوند و سپس آن ها را حل می‌کنند. با اینکه این سبک کمی کلیشه ای است؛ اما ماموریت‌ها و مبارزات به اندازه‌ای سرگرم کننده هستند که تماشای آن‌ها با اهداف و شرایط مختلف در هر نبرد، لذت‌بخش باشد. همچنین داستان دارای برخی عناصر رمزآلود است که با تماشای انیمه به آنها پی خواهید برد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-14 00:20:29
    یا حضرت پشم من چجوری بشینم 68 تا سری بیینم
  • 1400-12-15 11:01:16
    سلام چرا این انیمه زیرنویس نداره میشه زیرنویس براش بزارید ممنون میشم خواهش
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.