دانلود انیمه
Kidou Senshi Gundam SEED Freedom

پخش آنلاین
3160 تعداد بازدید
User 3
10
/
9
AnimeList Rating
User 3,102
10
/
7.82
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Kidou Senshi Gundam SEED Freedom
دانلود انیمه Kidou Senshi Gundam SEED Freedom
عناوین دیگر
انگلیسی Mobile Suit Gundam SEED Freedom
ژاپنی 機動戦士ガンダムSEED FREEDOM

خلاصه داستان انیمه Kidou Senshi Gundam SEED Freedom

در این انیمه در سال های دور عصر فراگیر، درگیری‌ها همچنان ادامه دارد. جنبش‌های استقلال طلبانه و تهاجمات کاسموس آبی، اوضاع را آشفته کرده است. برای آرام کردن اوضاع، یک سازمان نظارت جهانی صلح به نام کامپس تاسیس می‌شود و لاکوس به عنوان اولین رئیس آن انتخاب می‌شود.
کیرا و همرزمانش به عنوان اعضای کامپس در نبردهای منطقه ای مختلف دخالت می‌کنند. سپس یک کشور تازه تأسیس شده به نام فاونديشن، عملیاتی مشترک علیه یکی از پایگاه‌های اصلی کاسموس آبی پیشنهاد می‌کند.


درباره انیمه Kidou Senshi Gundam SEED Freedom

این سری انیمه فرانچایزی محبوب به شمار می‌رود. پس از هجده سال، شاهد یک فصل جدید هستیم. این فیلم به طور واضح برای طرفداران این مجموعه ساخته شده؛ آنهم با تمام ویژگی‌های مثبت و منفی که به همراه دارد. از یک سو، استفاده از کلیشه‌ها و عناصر داستانی تکراری که دیگر رواج ندارند، ممکن است فیلم را کمی کهنه جلوه دهد. اما از سوی دیگر، همین موضوع باعث می‌شود که فیلم همان جذابیت قدیمی را حفظ کند. 
داستان این فیلم یک سال پس از وقایع سرنوشت روایت می‌شود. کیرا، لاکوس و دیگر شخصیت‌های اصلی، سازمانی به نام کامپس را تأسیس کرده‌اند که هدف آن برقراری صلح جهانی است. با این حال، زمانی که مجبور می‌شوند با کشوری به نام فاونديشن و گروهی به نام شوالیه‌های سیاه که به نظر می‌رسد می‌خواهند طرح سرنوشت را احیا کنند، روبرو شوند، در موقعیت دشواری قرار می‌گیرند.
در حالی که "طرح سرنوشت" همچنان به‌ عنوان یکی از ارکان اصلی فیلم به شمار می‌رود، مضامین مرتبط با آن مانند چرخه بی ‌پایان جنگ در این فیلم در اولویت قرار ندارند و جای خود را به موضوعی کاملاً متفاوت می‌دهند: عشق. بخش قابل توجهی از فیلم بر محور عشق و روابط عاشقانه می‌چرخد. در این فیلم شاهد تعدادی روابط و مثلث‌های عشقی هستیم، اما فراتر از آن، دیالوگ های زیادی درباره ماهیت عشق وجود دارد.
درگیری دراماتیکی که بین کیرا و لاکوس به وجود می آید یکی از بهترین فراز و نشیب های داستانی این سری انیمه است؛ زیرا همه چیز ظرف یک ساعت حل می شود. شخصیت‌های منفی به طور کامل پرداخته نشدند و. همانطور که در مجموعه Seed مرسوم است، سریال سوالات اخلاقی و فلسفی جالبی را مطرح می‌کند که پایان‌بندی آن‌ها به درستی به آن‌ها پاسخ نمی‌دهد.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-30 08:13:00
    درود و سپاس یکم توی طراحی چهره زیادی روی کردن بودن و توی ذوق میزد من شخصا ترجیح میدادم انیمه باشه تا سینمایی ولی واقعا جذاب بود نمره 7.5 از 10
  • 1403-03-29 16:53:44
    کیفیت webdl انیمه منتشر شده لطفا توسایتتون قرار بدید
  • 1403-01-14 09:31:52
    با سلام خدمت انیمه لیست این فیلم کی قرار میگیره تا بتونیم دانلود کنیم وببینیم یه زمان حدودی بگین ممنون میشیم.
    • 1403-01-14 09:32:09
      سلام وقت بخیر هنوز زمان انتشار نسخه بلوری اعلام نشده. به محض انتشار روی سایت قرار می‌گیره.
  • 1402-10-12 21:24:07
    ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ که این انیمه پخش بشه چند وقت بعدش برای دانلود منتشر میشه ؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.