دانلود انیمه
Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 1 افسانه قهرمانان کهکشانی بخش اول

با زیرنویس فارسی پخش آنلاین
21923 تعداد بازدید
User 18
10
/
8.66
AnimeList Rating
User 14,208
10
/
8.05
MyAnimeList
4
/
4
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 1 به صورت سافت ساب با زیرنویس فارسی
دانلود انیمه Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 1 به صورت سافت ساب با زیرنویس فارسی
عناوین دیگر
انگلیسی Legend of the Galactic Heroes: Die Neue These - Stellar War Part 1
فارسی افسانه قهرمانان کهکشانی بخش اول
ژاپنی 銀河英雄伝説 Die Neue These 星乱
معروف به Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These 2nd Season

خلاصه داستان انیمه Ginga Eiyuu Densetsu: Die Neue These - Seiran 1

حمله اتحاد سیارات آزاد به امپراتوری کهکشانی با فرماندهی بد و نبود امکانات لازم، با شکست مواجه شد. با وجود اینکه تعدادشان به طور قابل توجهی کمتر است، لازار لوبس فرمانده کل ناوگان، حاضر به نفرستادن نیرو نیست و به بقایای ناوگان اتحاد دستور می‌دهد تا در منطقه ستاره ای Amritsar برای ایستادگی نهایی در برابر ضدحمله دور هم جمع شوند.
نابغه استراتژی راینهارد فون لوینگرام، نیروهای امپراتوری را به این نبرد سرنوشت‌ ساز هدایت می‌کند. با این حال، رقیب او یانگ ون‌لی جادوگر تاکتیکی اتحاد، بار دیگر بی ‌کفایتی مافوق‌های خود را جبران می‌کند و خود و همرزمانش را فراری می دهد. راینهارد و یانگ از نتیجه ناراضی هستند. اولی به خاطر پیروزی ناقصش و دومی به خاطر تلفات هنگفت. توجه آن‌ها باید به ناآرامی‌های سیاسی در حال تشکیل در هر دو طرف کهکشان باشد.


درباره انیمه افسانه قهرمانان کهکشانی بخش اول

این انیمه شامل جلوه های ویژه کامپیوتری می‌شود که از نوع با کیفیت و روان هستند. برخی از پس ‌زمینه‌ها بسیار زیبا و پرجزئیات هستند. سطح ایسرلون هم دوباره به طور خلاصه ظاهر می‌شود. به طور کلی، مکان‌ها نسبتاً واقعی به نظر می‌رسند. شخصیت‌ها بسیار دقیق و متمایز به نظر می‌رسند و تلاش‌های زیادی برای طراحی آن‌ها وجود داشته که از جزئیاتشان مشخص است.
همچنین، پایان‌بندی نیز مانند فصل اول بر نمایش تعداد زیاد شخصیت‌ها تأکید دارد. صداگذاری شخصیت ها عالی است.
شخصیت آرتور لینچ که به عنوان یک فرد ترسو به تصویر کشیده شده، به اندازه کافی جنبه‌های انسانی دارد که تا حدی قابل ارتباط باشد. و این یکی از نقاط قوت کل مجموعه است: این‌که همه چیز نباید کاملاً واضح و خیر در برابر شر باشد. با این حال برخی از شخصیت‌ها از نظر اخلاقی، تمایل دارند چهره‌هایی با حیله‌گری بیشتری داشته باشند. در مورد روبینسکی، این ویژگی با او مطابقت دارد.
شخصیت های زیادی در این انیمه وجود دارد و بعضی از آنها با وجود مبارزه در چند دقیقه پیش، به راحتی به گروه های دیگر جذب می شوند. بهتر است این انیمه جذاب و دیدنی را تماشا کنید تا متوجه داستان جالب آن شوید.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
ترتیب تماشا
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-06-03 09:17:02
    عالیه عالی عالی خیلی واقا عالیه هرکسی عاشق هیجانه عالی با این که با خیلی ا انیمه های فضای فرق داره ژانرش کم یابه کم پیدا میشه همه ی انیمه های فضایی داستانی تکراری دارند برای همینه انیمه های فضایی یاد معروف نیستند کم تر کسی انیمه ی فضایی می بینه تنها ژانر فضایی خیلی معروف اون هم که معلوم روبات ها
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.